black_sheep Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hepp, Skal med noen kamerater til Nederland i sommer, Dance Valley, 12 juli. Har veldig lite peil på akkurat denne festivalen. Noen som har litt facs rundt det, så hadde det vært veldig fint Alt fra; tid det holder på, bill.pris, aldersgrense om det er, anderledes en sensation? osv.. Takker og bukker isåfall Endret 28. januar 2008 av black_sheep Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Tja, hva kan jeg si? Det er egentlig et genialt konsept. Er en festival ja, med mange stager og div små ting du kan gjøre der. Var der i år og er ganske så fornøyd. Er en utefestival, så fint vær er absolutt et pluss, noe det var i år. Jeg kom mange ganger på DV DVD-en for 2007 DV foregår i Spaarnwoude som er en halvtime-time utenfor Amsterdam i sammenlagt reisetid. Befinner seg på et stort åpent område der ute. I fjor mener jeg det kostet 62,50€ for å komme inn der, og det kan ikke sammenliknes med Sensation siden Sensation er inne og DV er ute. Håper det hjelper litt. Endret 1. februar 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) -Biletter -Litt info -Meir info Søk på google du så finner du alt Endret 28. januar 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Unødvending med det svaret over der. DV holder vel på fra 11.00-23.00 og aldersgrensen er 18ID. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Unødvending med det svaret over der. DV holder vel på fra 11.00-23.00 og aldersgrensen er 18ID. Ja jøss... Gale å komme med info.. Veit kva du meinte. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Oh, kjapt svar. Kjempe bra, tusen takk til begge! Så det holder ikke på over natten altså? Får dra på byen da, men er vel antagelig rimelig kake uansett:P Hvordan er det med oppholdet? Går det greit og bo i Amsterdam og dra ned og opp igjen på kvelden, eller anbefales det å bo der i nærheten? Like greit å kjøpe bill. nå? Fort utsolgt, prisene opp? Endret 28. januar 2008 av black_sheep Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Blir ikke utsolgt der ute. Jeg bodde i Amsterdam og det funket fett. Ikke så langt liksom. For min del dro jeg på Sensation Black om kvelden, og Black er på kvelden og natta i år osgå. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Blir ikke utsolgt der ute. Jeg bodde i Amsterdam og det funket fett. Ikke så langt liksom. For min del dro jeg på Sensation Black om kvelden, og Black er på kvelden og natta i år osgå. Okey, da blir det til å bo i Amsterdam. Black ja, hm.. tenkte på det, men en smule for "hardt" for oss tror jeg. Men frister ganske bra det også egentlig.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Det blir en slitsom dag! Tro meg Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Det blir en slitsom dag! Tro meg Ja, det tror jeg på Får se hvordan vi gjør det. Tenkte en annen ting, det er vel servering innpå der (DV).? Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Du kan kjøpe mat og drikke flere steder på området Fikk ikke i oss så mye mat der i fjor, merket det litt senere når vi kom på sensation black Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du kan kjøpe mat og drikke flere steder på området Fikk ikke i oss så mye mat der i fjor, merket det litt senere når vi kom på sensation black Jeg holdt på å besvime jeg faktisk. På Black altså. Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Du som skal være så forbanna sta Lenke til kommentar
mihkku Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Hører rykter om at Norske Lemon & Einar K skal gjeste Flashover stagen sammen med Ferry Corsten. Så skal svenske Marcus Schossow spille sammen med selveste Digweed Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å helvete. Kanskje man burde vurdere å dra ned dit allikevel da!! Lenke til kommentar
magio Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å helvete. Kanskje man burde vurdere å dra ned dit allikevel da!! Da har vi en plan Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Å helvete. Kanskje man burde vurdere å dra ned dit allikevel da!! Da har vi en plan Ja, og du betaler turen Lenke til kommentar
Qlimax Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Dere som vurderer å dra dit burde fikse dere noen feete kostymer og danse på main-stage! Da er dere garantert å bli filma MYE! haha, husker fra i fjor jeg, følte meg som en A-kjendis :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 Vi var jo på filmen masse. I alle fall da Ferry spilte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå