Gå til innhold

Spillverket.no: Spørsmål til redaksjonen

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ny på forumet og lurer på en ting.

Vil jeg få bruk for en mail-adresse?

Jeg har lest på dette forumet i lang tid og hadde lyst til å melde meg inn. Men jeg har ikke egen mail. Derfor skrev jeg bare en tulleadresse for å komme meg inn, og nå vil jeg gjerne vite om jeg kommer til å få bruk for en ekte.

Litt dumt hvis jeg går glipp av muligheter jeg ville hatt bruk for bare fordi jeg ikke har mail.

PS: Smilene virker ikke hos meg. Jeg bruker Internet Explorer 6.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vli få bruk for mail hvis du abbonerer på svar på tråder når mye meldinger kommer der eller hvis du har mistet passordet ditt og trenger det. Da vil det bli sendt til din registrerte epostadresse.

Neste gang så poster vi trådene våres i riktig kategori, som i dette tilfellet ville vært Tilbakemeldinger, ikke sant?

Lenke til kommentar
Du vli få bruk for mail hvis du abbonerer på svar på tråder når mye meldinger kommer der eller hvis du har mistet passordet ditt og trenger det. Da vil det bli sendt til din registrerte epostadresse.

Neste gang så poster vi trådene våres i riktig kategori, som i dette tilfellet ville vært Tilbakemeldinger, ikke sant?

OK. Får lage meg en hotmail. :wink:

Men det finnes da ingen kategori som heter "Tilbakemeldinger"? Og om det gjør det, hvorfor skulle jeg poste den der? Det var jo ikke en tilbakemelding. :-?

Når det gjelder det med smilene tok jeg feil (som dere sikkert ser). De dukket opp i forhåndsvisningen. :)

Lenke til kommentar

Etter lang tid med for mye spam og utidig bruk av forumet, vil vi også vurdere å starte med mail-autorisering, for å kunne bruke forumet. Det betyr at en er nødt til å skrive inn en reel mail-adresse, for å få en link/nøkkel som en deretter kan registrere seg med. I tillegg er det fordel med riktig mail, for å f.eks. benytte seg av diverse notifies.

Men det finnes da ingen kategori som heter "Tilbakemeldinger"? Og om det gjør det, hvorfor skulle jeg poste den der? Det var jo ikke en tilbakemelding. :-?

Ser ut som en tilbakemelding/spørsmål til redaksjonen spør du meg, og da er ikke denne kategorien så vanskelig å finne: http://forum.gamer.no/viewforum.php?f=53 ;)

Lenke til kommentar

Ser ut som en tilbakemelding/spørsmål til redaksjonen spør du meg, og da er ikke denne kategorien så vanskelig å finne: http://forum.gamer.no/viewforum.php?f=53 ;)

Hmmm...mystisk. Hvorfor så jeg ikke den? Surrekoppen! :oops:

Men jeg står fortsatt fast på at det IKKE var en tilbakemelding. Bare for å gjøre det helt stjerneklart: EN TILBAKEMELDING ER IKKE DET SAMME SOM ET SPØRSMÅL! Og dette var et spørsmål. Basta!

Lenke til kommentar
en tilbakemelding kan da være et spørsmål...

...og et spørsmål kan også være en tilbakemelding

Jada, men det er ikke det i utgangspunktet. Og en hver idiot kan da vel se at mail-spørsmålet mitt ikke var en tilbakemelding! :roll:

Lenke til kommentar
Men jeg står fortsatt fast på at det IKKE var en tilbakemelding. Bare for å gjøre det helt stjerneklart: EN TILBAKEMELDING ER IKKE DET SAMME SOM ET SPØRSMÅL! Og dette var et spørsmål. Basta!

Da får jeg ta i bruk den berømte teskje-funksjonen: Se på overskriften du lagde til denne tråden. Det står klart og tydelig "spørsmål til redaksjonen". Se deretter på beskrivelsen for kategorien "tilbakemeldinger, ris og ros", der står det blant annet "spørsmål til redaksjonen". Mener du fortsatt den ikke hører til der? Er dette virkelig noe å diskutere? ;)

Lenke til kommentar

Da får jeg ta i bruk den berømte teskje-funksjonen: Se på overskriften du lagde til denne tråden. Det står klart og tydelig "spørsmål til redaksjonen". Se deretter på beskrivelsen for kategorien "tilbakemeldinger, ris og ros", der står det blant annet "spørsmål til redaksjonen". Mener du fortsatt den ikke hører til der? Er dette virkelig noe å diskutere? ;)

Da vil jeg gjerne få be deg om å lese innleggene mine. Jeg har ALDRI sagt at den ikke hører hjemme i denne kategorien! Jeg bare sier at det ikke er en tilbakemelding. Helt ubetydelig selvsagt, men jeg hadde bare behov for å få sagt det, siden det så ut til at enkelte ikke kunne se forskjell på et spørsmål og en tilbakemelding.

Men nå synes jeg ærlig talt at denne tråden bør avsluttes. Den har jo kommet på hovedsiden! Jeg har fått svar på SPØRSMÅLET mitt, opprettet en hotmail og derfor er det ikke lenger noe å snakke om på denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...