Gå til innhold

Et par spørsmål om bestilling av iPOD fra Applestore.

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle bestille en iPOD til dama i bursdagsgave. Og tenkte jeg skulle benytte meg av graveringstilbudet demmers. Men jeg lurer på hvilke tegn jeg kan bruke? Leste nettopp om en som ikke fikk Æ'en i navnet sitt :dontgetit:

Jeg tenkte jeg skulle skrive noe så "originalt" som Navn & Navn, og datoen vi ble sammen under: xx.xx.xx

Men støttes punktum og & tegnene? Skulle akkurat til å ringe support, men det var visst stengt.

Lurer også på hvor lang tid det tar før jeg får varene? Jeg må ha den til Lørdagen som kommmer :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte jeg skulle bestille en iPOD til dama i bursdagsgave. Og tenkte jeg skulle benytte meg av graveringstilbudet demmers. Men jeg lurer på hvilke tegn jeg kan bruke? Leste nettopp om en som ikke fikk Æ'en i navnet sitt :dontgetit:

Jeg tenkte jeg skulle skrive noe så "originalt" som Navn & Navn, og datoen vi ble sammen under: xx.xx.xx

Men støttes punktum og & tegnene? Skulle akkurat til å ringe support, men det var visst stengt.

Lurer også på hvor lang tid det tar før jeg får varene? Jeg må ha den til Lørdagen som kommmer :yes:

Tror du får akkurat det du ønsker jeg...har brukt slik inngravering på tre ipod jeg, no problem.(Alle bestilt over nett fra Apple.no)

RandiA

Lenke til kommentar
Det høres bra ut.. Vil bare at det skal være perfekt når jeg først gjør det. :)

Hvor lang tid bruker det å ta til en får lappen i kassa?

Det husker jeg ikke, men det gikk veldig raskt...og jeg tror det var levering rett på døren jeg...og man kunne spore pakken.

RandiA

Lenke til kommentar

Ja, de leverer frem til døra. Vist selskapet de sender med ikke holder til der du bor, gir de den til posten som leverer den på døra til deg.

Vist posten har overtatt oppdraget, og du ikke er hjemme når de prøver å levere, får du vanlig hentelapp, og henter den på ditt postkontor:)

Jeg har bestil tre ipoder fra applestore det siste halvåret, og alle har vært fremme her i Tromsø etter ca 1 uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...