Talker Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle bestille en iPOD til dama i bursdagsgave. Og tenkte jeg skulle benytte meg av graveringstilbudet demmers. Men jeg lurer på hvilke tegn jeg kan bruke? Leste nettopp om en som ikke fikk Æ'en i navnet sitt Jeg tenkte jeg skulle skrive noe så "originalt" som Navn & Navn, og datoen vi ble sammen under: xx.xx.xx Men støttes punktum og & tegnene? Skulle akkurat til å ringe support, men det var visst stengt. Lurer også på hvor lang tid det tar før jeg får varene? Jeg må ha den til Lørdagen som kommmer Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg tenkte jeg skulle bestille en iPOD til dama i bursdagsgave. Og tenkte jeg skulle benytte meg av graveringstilbudet demmers. Men jeg lurer på hvilke tegn jeg kan bruke? Leste nettopp om en som ikke fikk Æ'en i navnet sitt Jeg tenkte jeg skulle skrive noe så "originalt" som Navn & Navn, og datoen vi ble sammen under: xx.xx.xx Men støttes punktum og & tegnene? Skulle akkurat til å ringe support, men det var visst stengt. Lurer også på hvor lang tid det tar før jeg får varene? Jeg må ha den til Lørdagen som kommmer Tror du får akkurat det du ønsker jeg...har brukt slik inngravering på tre ipod jeg, no problem.(Alle bestilt over nett fra Apple.no) RandiA Lenke til kommentar
Talker Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Det høres bra ut.. Vil bare at det skal være perfekt når jeg først gjør det. Hvor lang tid bruker det å ta til en får lappen i kassa? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det høres bra ut.. Vil bare at det skal være perfekt når jeg først gjør det. Hvor lang tid bruker det å ta til en får lappen i kassa? Det husker jeg ikke, men det gikk veldig raskt...og jeg tror det var levering rett på døren jeg...og man kunne spore pakken. RandiA Lenke til kommentar
Thel Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Ja, de leverer frem til døra. Vist selskapet de sender med ikke holder til der du bor, gir de den til posten som leverer den på døra til deg. Vist posten har overtatt oppdraget, og du ikke er hjemme når de prøver å levere, får du vanlig hentelapp, og henter den på ditt postkontor:) Jeg har bestil tre ipoder fra applestore det siste halvåret, og alle har vært fremme her i Tromsø etter ca 1 uke. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Har også bestilt fra Apple.no. Ingen problemer, ipod nano har fungert i over 2 år nå, man kan si at vi har vært gjennom tykt å tynt. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Da var den hentet! Å gjett om at det var noen som ble glad for den! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 Da var den hentet! Å gjett om at det var noen som ble glad for den! Det tviler jeg ikke på....må være noe av det beste jeg har kjøpt meg av slike "dingser"...bruker den hver dag med gåing og lydbok..rekker to lydbøker i uken. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå