Thor Håkonsen Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Atter en gang ett portrett av en kneler. Denne gangen en Phyllocrania paradoxa, også kalt Spøkelseskneler. Hele kneleren er ca 5.5cm lang. Og hodet er altså lite, veldig lite. Bildet er minimalt beskjært (kun 5% i bunn og litt i sidene) Exif : 105mm 1/160 f/16 ISO 200 Endret 28. januar 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Perfekt fokus, som alltid... Utsnittet er jeg mer kritisk til... Ville gjerne hatt med tuppen på hornene, og klørne blir liksom litt for halveise de og. Synd med den saken bak hodet, den ødelegger litt av symmetrien... Og bakgrunnen din suger, som alltid... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke snakk stygt om bakgrunnen min Saken bak hodet ødelegger ? Den er sånn.. Og for å få meg hele antennene så blir det så "høyt" Her er forøvrig to andre bilder fra samme serie, ett i helfigur og ett med hele antennen. Alle 3 er forskjellige bilder Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Ikke snakk stygt om bakgrunnen min Saken bak hodet ødelegger ? Den er sånn.. Og for å få meg hele antennene så blir det så "høyt" Akkurat, derfor jeg ser på det som et problem jeg også... Synd den er sånn, skulle vært mer symmetrisk den saken bak der... Ut ifra forutsetningene er crop nr 1 best, men ikke optimal... Joda, bakgrunnen din er fin den...............NOOOOOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå