Merlin Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei. Gikk til anskaffelse av en Dir-655 router her om dagen da Netgear routeren tok kvelden for en uke siden. Alt funker bra på den stasjonære PC-en oppe men faren min har problemer med å koble seg til den nye routeren med sin bærbare PC. Broren min var på besøk i går, har en bærbar PC og hadde ingen problemer. Feilmeldingen som oppstår er følgende: "finner ikke noe sertifikat for å logge deg på nettverket" Veldig takknemlig for hjelp Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei. Gikk til anskaffelse av en Dir-655 router her om dagen da Netgear routeren tok kvelden for en uke siden. Alt funker bra på den stasjonære PC-en oppe men faren min har problemer med å koble seg til den nye routeren med sin bærbare PC. Broren min var på besøk i går, har en bærbar PC og hadde ingen problemer. Feilmeldingen som oppstår er følgende: "finner ikke noe sertifikat for å logge deg på nettverket" Veldig takknemlig for hjelp Har du prøvd å sette opp Routeren på nytt? Jeg har hatt det samme problemet, med samme routeren.. Mamma fikk ikke koblet seg til med sin stasjonære.. men jeg har HTPC, Bærbar og PS3 som alle koblet seg fint til.. Alt som skulle til var en reset på routeren, og oppsett på nytt igjen.. -Det kom også den samme meldingen på min bærbare i 5 sekunder (infoboblen nederst til høyre..) men koblet allikevel til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå