HOHOHOHO222 Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hei:-) Jeg kjøpte et hugo boss belte 28 desember, og nå har det blitt ødelagt. Det eneste som holdt beltet og spennen sammen var en oransje tråd, og denne har nå røket slik at beltespenna har falt av. kan jeg dra til butikken å kreve å få det reparert eller få et nytt ett? Beltet har ikke en gang synlig merke av hvilken hull jeg har brukt, jeg har brukt det så lite. edit: skriveleif Endret 28. januar 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Hvis du har kvitteringen så kan du det. Jeg har gjort det samme tidligere. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Hvis du har kvitteringen så kan du det. Jeg har gjort det samme tidligere. jeg har kvittering ja. så, får jeg nytt da? uansett liksom? Endret 28. januar 2008 av PortioN Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 28. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2008 Det kommer jo an på hvor god service butikken tilbyr deg, men da beltespennen på mitt belte ble ødelagt på mirakuløst vis gikk jeg bare til butikken og fikk et nytt. Beltet kostet 600 kr og siden det nye jeg fikk hadde en pris på 500 kr så fikk jeg en tilgodelapp på 100 kr. Stå på kravet ditt, men ikke vær urimelig. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. januar 2008 Det kommer jo an på hvor god service butikken tilbyr deg, men da beltespennen på mitt belte ble ødelagt på mirakuløst vis gikk jeg bare til butikken og fikk et nytt. Beltet kostet 600 kr og siden det nye jeg fikk hadde en pris på 500 kr så fikk jeg en tilgodelapp på 100 kr. Stå på kravet ditt, men ikke vær urimelig. det er hugo boss butikken på steen & strøm i oslo. beltet kostet 800kr. jeg skal prøve å få det levert til uka. thanks for svara, det hjalp:D Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 har Hugo Boss, generelt dårlig kvalitet på belter? har ett HB dressbelte selv, den som klyper spenna sammen med belte er så slapp at den ikke holder på noen ting, husker ikke hvor jeg kjøpte det så gidder ikke stresse med å kreve nytt, dessuten var det ikke så fint uansett hehe Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Selvfølgelig har du rett på et nytt belte når du har kviteringen, og har de ikke igjen av beltene har du krav på en tilgodelapp. Spørsmålet kommer vel på om du har rett på fulle summen om belte ble kjøpt før jul, kanskje er det på salg... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 30. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2008 Ingen ekspert her, men du har vel forbrukerkjoepsloven her. Og du har vel rett paa avhjelp, omlevering eller heving. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2008 jeg skal dra til butikken å få det byttet i morgen. jeg poster om jeg får nytt, eller hva som skjer Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) jeg vet sier det litt sent, men ja... jeg var i butikk da, og de har levert belte på repp. jeg fikk veldig bra service. jeg ville bare takke alle som svarte. takk:) jeg trengte faktisk ikke kvittering:P Endret 5. februar 2008 av PortioN Lenke til kommentar
jig9 Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Fik nytt belte jeg også når mitt Lindeberg belte ble ødelagt, trengte ikke en gang kvittering Endret 21. februar 2008 av jig9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå