brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Skal ha mulighet for å bytte patroner BILLIG. Har en epson stylus color 800 som er svindyr å bytte patroner på. Tre krav til printeren: *Under 1000kr *USB *Farge Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 En printer som umiddelbart ser billig ut, kan vise seg å bli svært dyr i lengden hvis den ikke har mulighet for å skifte blekkpatroner uavhengig av hverandre. Dyrere printere kan derfor være mye billigere i drift... Er derfor ikke så sikker på at det er lurt å sette det priskravet... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 En printer som umiddelbart ser billig ut, kan vise seg å bli svært dyr i lengden hvis den ikke har mulighet for å skifte blekkpatroner uavhengig av hverandre. Dyrere printere kan derfor være mye billigere i drift... Er derfor ikke så sikker på at det er lurt å sette det priskravet... ok, noe forslag til en printer som er dyrere? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 er du helt sikker på at du MÅ ha muligheten til å skrive ut farge...hvis ikke vil det lønne seg stort å kjøpe en billig LED laser...de ruler ikke gata på grafikk, men funker helt greit, så lenge man ikke har for store krav. Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hva med Canon i850. Les test av den her. Har ikke prøvd den selv, og det er flere år siden jeg brukte printer hjemme. Det jeg skriver ut, skriver jeg ut på fargelaseren på jobben :wink: Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Hva med Canon i850. Les test av den her. Har ikke prøvd den selv, og det er flere år siden jeg brukte printer hjemme. Det jeg skriver ut, skriver jeg ut på fargelaseren på jobben :wink: 2000kr, så bra ut den, må tenke på den. 2000kr for en printer som jeg skal nesten bare bruke til svart hvitt arbeid Lenke til kommentar
jorank Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 hvis du skriver mest sort hvitt, vil jeg anbefale denne brotherskriveren: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...&produkt=HL1230 har selv en hl1240, gamlere versjon...og har vært en "venn" i nesten 3 år... Lenke til kommentar
qdos Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 mpx.no selger den for 1799,-. Du kan jo bruke den til sort/hvitt-utskrifter allikevel, ettersom den har uavhengig sort fargepatron. Det verste er de printerne som blander tre farger for å lage sort... Lenke til kommentar
dnort Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Canon i550 skal visst også være en bra skriver, koster kr. 1350,- på MPX.no og var best i test på Dinside.no før i850 kom ut. Canon sine skrivere er generelt ganske billig i drift, har selv en Canon S600 og har aldri angret på at jeg har kjøpt denne skriveren. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Canon i550 skal visst også være en bra skriver, koster kr. 1350,- på MPX.no og var best i test på Dinside.no før i850 kom ut. Canon sine skrivere er generelt ganske billig i drift, har selv en Canon S600 og har aldri angret på at jeg har kjøpt denne skriveren. hmm, skal sjekke ut den. Takk for tipset! Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Skal til komplett på mandag så lurte på om noen de har er greie? Skal ikke ha en bra printer, en som holder en stund. Kvaliteten har ikke noe å si! Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Ville valgt noen fra canon, de har 4 patroner så blir ikke så dyrt når du må ha nye. Husker ikke hvilken som er billigste og bra, men de sier denne er bra. http://www.dinside.no/php/art.php?id=85306 Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Ville valgt noen fra canon, de har 4 patroner så blir ikke så dyrt når du må ha nye.Husker ikke hvilken som er billigste og bra, men de sier denne er bra. http://www.dinside.no/php/art.php?id=85306 vet det, men den er ganske dyr og de har den ikke på komplett Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Dyre? syns nå ikke det, ville heller spandert litt penger på en skiver med litt bedre kvalitet. Min canon bjc620 betalte eg 3200kr for i 97 og i den tiden var det den raskeste og beste, og den funker enda. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Dyre? syns nå ikke det, ville heller spandert litt penger på en skiver med litt bedre kvalitet.Min canon bjc620 betalte eg 3200kr for i 97 og i den tiden var det den raskeste og beste, og den funker enda. Saken er at jeg trenger den kun for å skrive noen få ark i måneden, for skolearbeid. Student penger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå