siDDis Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Eg har tenk å kjøpe cel 1200 tulatin...eg har hørt at den er sinnsyk grei å overklokke med. Problemet ligger i valg av HK..eg hører at du ikke kan få økt spenninga på noen typer. Derfor trenger eg hjelp til et HK valg :smile: (var ikke klar i toppen når eg skreiv) [ Denne Melding var redigert av: siDDis på 2002-01-09 23:50 ] [ Denne Melding var redigert av: siDDIs på 2002-01-09 23:50 ] Lenke til kommentar
JudaPriest Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: ...tenk har eg hørt eg sinnsyk grei å overklokke med. ? Lenke til kommentar
Fatso Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Jeg har Msi 815Ept pro.Der kan du i alle fall stille volten.Min 1200 er klokka til 1600. Fatso Lenke til kommentar
blackice Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Broren min har en slik data det er den jeg sitter foran nå foresten, min har fått indikasjoner på død prosessor... Vel jeg sitter som sagt foran en slik celeron, siden jeg "hadde" en XP1500@1640 blir jeg nesten like skuffet vær gang jeg setter meg her, man risikerer ikke akkurat fartsbot. Testet bare å skrive timrefresh på cs, da fikk jeg opp doble ytelsen, ganske tragisk egentlig han har samme skjermkort som meg og greier bare 64mb litt nyere. Han blei litt lang i maska...Så vær gang jeg bare sier noe om dataen hans så får jeg slengt i trynet at daten min ikke går. Men jeg skylder på msi, så nå blir det singnaturen min som gjelder. Det jeg egentlig ville si er at celeron ligger veldig langt etter f.eks tb og xp, når det gjelder hastighet. Kjøper du en zalman vifte eller noe sånt blir amd like stillegående som celeron. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Quote: On 2002-01-09 18:33, Fatso skrev:Jeg har Msi 815Ept pro.Der kan du i alle fall stille volten.Min 1200 er klokka til 1600.Fatso får kikke litt på den da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå