Mart!n Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) nogen som har noen tips ? den er helt ny.. eller en liten stund siden jeg kjøpte den men er ubrukt.. fikk det ikke til da så har gitt litt blaffen, men tenkte å prøve igjen nå... Den fungere altså slit at den har strøm... dvs kan trykke den ut og inn. men når jeg går inn på min datamaskin finner jeg CD-Stasjon (E:) CD-RW-Stasjon (F:) når jeg trykker på dei og ser detaljer står det CD-Stasjon på begge.. så vet ikke helt hva som er feilen noen som har hatt lignende feil eller har noen tips til meg ? Takker for svar mvh Martin PS : det er en Samsung DVD Recorder ( SH-S203B/BEWN ) Edit : nå når jeg prøvde å brenne med Nero Express.. så tar jeg : Data -> Data-DVD -> Hiver på noen filer -> Trykker next -> Recorder : Image Recorder [DVD] trykker på burn og da lager jeg bare en nrg (nero image file) eller en iso fil.. og må lagre denne på pc`en.. da brenner den seg ikke ut på dvd`en ? Endret 28. januar 2008 av Mart!n Lenke til kommentar
Caze Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Nero Image-recorder er en virtuell DVD-brenner. Denne bruker du hvis du skal lagre et DVD-image på harddisken, fremfor å brenne ut på plate. Velg Samsungen din i menyen (istedetfor Image Recorder) før du skal brenne. Lenke til kommentar
Mart!n Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Nero Image-recorder er en virtuell DVD-brenner. Denne bruker du hvis du skal lagre et DVD-image på harddisken, fremfor å brenne ut på plate. Velg Samsungen din i menyen (istedetfor Image Recorder) før du skal brenne. problemet er at jeg ikke finner denne :\ Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Hmm .. det kan jo være et Nero-problem, så hva med å prøve et annet brenne-program? Hvis du allerede har laget en .iso-fil, så kan du jo prøve ISO Recorder. (Pass på å velge riktig versjon for ditt OS.) Lenke til kommentar
Caze Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Nero Image-recorder er en virtuell DVD-brenner. Denne bruker du hvis du skal lagre et DVD-image på harddisken, fremfor å brenne ut på plate. Velg Samsungen din i menyen (istedetfor Image Recorder) før du skal brenne. problemet er at jeg ikke finner denne :\ Hva mener du med "finner ikke"? Menyen ligger midt i toppen av Nero. Slik skal det vanligvis se ut: Mener du at det KUN vises "Image Recorder" der? Lenke til kommentar
Mart!n Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Nero Image-recorder er en virtuell DVD-brenner. Denne bruker du hvis du skal lagre et DVD-image på harddisken, fremfor å brenne ut på plate. Velg Samsungen din i menyen (istedetfor Image Recorder) før du skal brenne. problemet er at jeg ikke finner denne :\ Hva mener du med "finner ikke"? Menyen ligger midt i toppen av Nero. Slik skal det vanligvis se ut: Mener du at det KUN vises "Image Recorder" der? ja.. det står bare "Image Recorder" der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå