kim356 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 heisann=) jeg har kjøpt meg en ekstern harddisk, type: WDElements med 500 GB. den starter og går, og PC-en finner den, men klarer ikke å innstalere den, mangler driver står det? noen som vet hva jeg kan gjøre? har vista home basic om det har noe å si på forhånd takk Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 om det fulgte med noen cd, instaler det som er på den. men egentlig skal sånne harddisker bare være plug-and-play, værste er at du kansje må inn i diskmanagement og lage en parsjon/formatere den. men den skal komme opp av seg selv, og bare være og koble i. se hva som er på CD-en du. Lenke til kommentar
kim356 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 om det fulgte med noen cd, instaler det som er på den. men egentlig skal sånne harddisker bare være plug-and-play, værste er at du kansje må inn i diskmanagement og lage en parsjon/formatere den. men den skal komme opp av seg selv, og bare være og koble i. se hva som er på CD-en du. men det er ikke noen cd med... Lenke til kommentar
kim356 Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 HAHAHA jeg klarte det!!! det du gjør er å gå inn på support-siden. der finner du (i mitt tilfelle WD elements) trykk på den, og da får du opp 4 greier du kan laste den, last ned alle de, usikker på hva det er, så tar du ut usb kabelen og tar den inn igjen. så får du maskinen til å lete etter driveren, og da ber du den lete på disken du lagret de greiene du lastet ned på. sø søker den og søker og søker og vipps virker den=) =) og jeg har ikke peiling på data. nå er jeg glad http://support.wdc.com/download/index.asp?...=28&swid=34 her er de du laster ned... Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 gratulerer, man kan fikse ting på de merkeligeste måter ved å prøve seg framm Lenke til kommentar
The True Negoliaz Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 hehehe. ble skikkelig glad etter jeg leste denne tråden.. våkna av den, takk. fikk et skikkelig kult bilde i huet. sånn, yess det virka, jeg fikk det til. WOOOHOOO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå