nukaboom Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 http://www.microplex.no/rubweb/rd.php?rd=S...SF201B&toc=3055 et bra kabinett?? PASSER ALL INNMATEN jeg har i den gamle pcn i dete kabinettet?? må jeg kjøpe ny strømforsyning?? må jeg kjøpe nytt hovedkort for å utnytte kabinettet 100 % optimaLT.. MVH Lars som ikke kan som mye om dette..... Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Lekkert kabinett dette!!! Men jeg vet ikke helt om det er vits å legge så mye penger i det!!! Skal du ha et lett,greit utseende messig og prisgunstig kabinett med grei størmforsyning og side dør bør dette være ypperlig: http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=86...749054d78714f58 Kanskje en del som har dette men... Mye for pengene og en grei vifte følger også med! Kabinettet er ikke det bør bruke mest penger på men... Har du budsjett til det så... Hvorfor ikke!?!?!? Lenke til kommentar
jorank Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 jeg vil si det er en prioriteringssak...noen vil ha en pc som passer inn i et moderne møblement...andre vil ha en som sparker fra til spill osv..en man gjerne gjemmer bort... har selv siklet etter kabinettet der. bare en ting jeg er litt redd for, og der er den plexiglasplaten i front. Tåler ikke all verden, og ripes visst fort opp... passer nok best en plass hvor det ikke fraktes for mye på lest en del kritikker på det, og de som har prøvd det, er grisefornøyd med selve løsningen. spør du meg, kunne de godt spart seg for de viftehullene i siden og på topp da men...slikt man kan leve med.. appropos det du spør om...trenger ikke kjøpe noen nye deler...kan jo være at du må ha forlengere på strømkalbene, da dette er et fulltower, men det koster ikke mye penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå