Silfsurf Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Høyre "hovedtasten" på min k610i sluttet å virke så jeg skaffet meg en ny mobil for 3 dager siden. Jeg fikk da en w580i selv om jeg ville ha en k530i(hadde ikke flere på lager der og da så jeg nøyet meg med walkman telefonen). Jeg kjøpte mobilen for 399,- (djuice control). Jeg fikk da et tilbud av en kamerat om å bytte min nye mobil mot hans samsung sgh-z400. Hva synes dere? Tjener jeg noe på det? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det spørs hva du skal bruke din telefon til. Har du virkelig bruk for 3G? Er den i god behold, lite riper? Ser den ny ut? Får du med kvittering og originalembalasje? Om jeg hadde vært et musikkmenneske så ville jeg hold meg langt unna denne byttehandelen, ville også ellers gjort det. Synes Samsung sitt system er litt tunghørt, altså tungvindt med andre ord. Som om det kommer opp pop-ups som "Er du sikker?", "Vil du virkelig dette?" og "Du gjør nå en handling" slik at det kommer unødig opp undermenyer i systemet dems. Har ikke telefonen du eventuelt skal bytte mot ute av produksjon også? Lenke til kommentar
Silfsurf Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet egentlig ikke hva som er best av de to. Tjener jeg på det? Vanskelig å bestemme meg.... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Ville beholdt W580i, den er en ett år nyere modell. Test av Samsung Z400. Test av Sony Ericsson W580i. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du tjener egentlig ingenting nå som telefonen blir ryddet av lageret for 2200 kr*, faktisk mindre enn prisen på en ny W580i er. *Uten abbonoment. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå