MHF Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har en Sony Ericsson W810i, og når jeg skal laste ned BT INFO så kommer det bare opp en beskjed om at programmet er ugyldig? Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Har en Sony Ericsson W810i, og når jeg skal laste ned BT INFO så kommer det bare opp en beskjed om at programmet er ugyldig?Noen som har peiling på hva jeg må gjøre? Hva skal du bruke BT INFO til? Sjekke tekstmeldinger til kompisen? Lure folk på trikken? Bruke på din andre egne mobil? Det er ikke noe særlig hyggelig program for offeret, i alle fall ikke om du har lurt han til å velge "tillat alltid", da kan du bare fucke telefonen hans/hennes rett som det er. Bluetooth Info kan bugge din egen telefon, spørs om du har en "edita" versjon av den, som legger inn virus i mobilen. Sørg for at du har en riktig kilde du har lastet det ned av. Problemet ditt er vel at far din veit om deg, også har han lagt inn ei sperre (spøk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå