Gå til innhold

Dell XPS 420, sperre for senere oppgradering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en gang en Dell dimension 8250, kostet rundt 20000kr i 2003 mener jeg, og den har slike skruer uten skru hull på hovedkortet, noe jeg kaller sveisafast..:( Men ja, hovedkortene til dell er som regel mindre, og i min så den ut som en levende Kiwi butikk, masse grønnplastik, og en Latterlig åpning av kabinettet uten sidendør osv., nesten som et trekkspill =o

Eneste som er jævelig positivt med Dell, de lager rå pcer etter min mening, hvertfall XPS Og de har en service som er så latterlig bra, min Gamle pentium 4 gikk i dass,overopphetet pga cpu kjøleren sluttet og gå.. Ringte dell suport,(tidlig på morningen rundt 09.00) kl 14-15.00 ringte det på døra, og der sto en fyr fra dell, kom inn og byttet cpu + kjøler.. Det snakker vi service ja!

Endret av lunnr
Lenke til kommentar

Hallo!

Jeg kjøpte meg en Xps 420 med 4 gig ram, 768 mb ram grafikkort, q6600 og 2x320 gb med raid 0. Det er en PC som drar bra, for og si det sånn. Men det er veldig kompakte saker og skal nok bli kronglete for deg å oppgradere den ;) Legger ved et bilde så du skjønner hva det er snakk om. (sorry for dårlig bilde kvalitet, mobilkamera)

post-137146-1201641536_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ahh bestilte meg en XPS 420 i dag jeg =), gleder meg.

de har jo et tilbud som varer til i morgen, + at jeg fant en rabbat kode på 10% avslag.

Q6600 Quad Core 2.40GHz, 3072MB, 512mb GeForce 8800GT , 500 GB harddisk,Creative Inspire T7900 og "20 skjerm. synes ikke det var så værst til pris av 10.500kr.

wasd var det lang leverings tid på din pc?

Endret av GAndre
Lenke til kommentar

Bestilte PC-en i gårkveld, med 2GB RAM, 8800GT og Core 2 Quad 6600

Er estimert til den 18 februar, men håper den kommer litt før

Fikk gratis frakt og 10% avslag også :)

Edit:

Hvordan fungerer egentlig denne skjermen på kabinettet?

Går det an å bruke den til musikkspiller?

Endret av ulrik1012
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...