Sidious Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei! Jeg spör på vegne av min söster som er snaue 30 år. Hun har ingen utdannelse (har kun gått grunnskolen) og har arbeidet siden hun var 16 eller noe i den dur. Hun er dog interessert i å utdanne seg som helsesekretär. Hvordan kan hun best gjöre dette? Fjernundervisning? Hva slags muligheter finnes det? Fint om noen har noen kommentarer rundt dette. På forhånd takk. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hun kan vel ta det meste som prevatist da ja. ellers kan hun snakke med fylkeskommunen, og kanskje komme inn på skole.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Helsesekretær kan man ta som en ettårig utdanning ganske mange steder. Bare å sjekke med lokale private høyskoler (Gamle MI hadde i hvertfall noe slikt hvis jeg ikke husker helt feil) Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Den typen utdannelse er det mange private som tilbyr. Både på dagtid, kveldstid og sikker på nettet også. Eneste jeg kommer på i farten er: http://www.utdanningshuset.no/studier/medisinsk_sekretaer Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 Takk for innspill. Medisinsk sekretär er dog ikke samme sak, det står til og med på den sida at det ikke skal forveksles med helsesekretär. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå