ripsgard Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 jeg vurderer å kjøpe fifa til wii, men lurer på hvordan spillet er? funker det bra til wii? hvordan er gameplayen? Hvordan er kontrollen i forhold til PS? Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 lurer litt på det samme selv. spillmagasinet mener i alle fall at det funker bra http://pub.tv2.no/nettavisen/spillmagasine...icle1380094.ece Lenke til kommentar
Woot Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg synes ikke spillet er vedt penga. misbruk av wiimoten og ekkelt gameplay. Men noen artige minigames. Men det er bare min mening, kjøp heller Mario strikers hvis du ikke har det. Timesvis med underholdning. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde kjempelyst til å prøve dette spillet, men gamerankings viser en snitt-score på bare 68 %. Jeg orker ikke bruke over kr 500 bare for å prøve et spill som jeg sannsynligvis blir lei av ganske så raskt. Jeg er litt spent på å se hvordan PES08 til Wii blir mottatt. Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Har spillet, og er ikke helt fornøyd. Syns egentlig kontrollen er mer klønete og vanskelig en feks gamecube. Pleide å spille de forrige fifaspillene med venner på GC og PS2, men nå er det ikke så morsomt lenger. Kjøp heller et artig multiplayer spill:) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 (endret) Mannevondt. Luguber styring. Grafikk overgått av FIFA 05 på xboxen min. Spillerne løper i hele 16 retninger. Skudda er helt grusomt vanskelig å kontrollere fullt ut. Man kan ikke engang lage egne turneringer med mer enn ett brukerlag. Virkelig ikke verdt pengene. EA har ikke satt seg inn i hva Wii'en kan gjøre i det hele tatt. :| Edit: Var også litt (hah, understatement) misfornøyd med dette. Endret 30. januar 2008 av JayHeM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå