shaker Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har enda ikke hat noen problemer med Assassins Creed på PS3 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Samme her. Måtte oppdatere FW til 2.0 for å kunne starte spillet da.. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Tydeligvis er det flere her som ikke ser forskjell på 25fps og 60fps. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har opplevd at spillet har låst seg et par ganger, men 99% av tiden er det ingen lagging. Merker en skjelden gang problemer når masse skjer, men dette er virkelig å pirke. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hvordan patcher/oppdaterer man et ps3 spill? Gjør dette automatiskt når man er koblet til Internet? Lenke til kommentar
shaker Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Kommer an på hvordan utvikleren velger å gjøre det men som regel er det automatisk. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2008 Vist det hadde vært no galt med br spilleren, så kunne jeg ikke ha spilt noen spill, men det er bare assassins creed som lagger, drakesfortune fungerer knirkefritt ingen nye patcher for assassins creed ute, får en herlig investering jeg har gjort... Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg har også opplevd det samme, altså at det lagger SKIKKELIG slik at det ikke er spillbart. Det har lite eller ingen ting med BR spilleren å gjøre. Det folk glemmer er at du sitter på en datamaskin egentlig, og den som vanlige PC-er trenger en restart i ny og ne. Værre er det ikke. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 lånte spillet av en venn en stund og hadde ikke no lagging, kanskje litt men ikke irriterende mye. Så lånte jeg det av en annen venn for litt siden og da lagget det som bare pokker først, men så tok jeg ut cden og børsta den litt så gikk det greit igjen Lenke til kommentar
Roug Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 lånte spillet av en venn en stund og hadde ikke no lagging, kanskje litt men ikke irriterende mye. Så lånte jeg det av en annen venn for litt siden og da lagget det som bare pokker først, men så tok jeg ut cden og børsta den litt så gikk det greit igjen skal prøve å blåse på cden men det hjelper nok ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå