FranzJosef Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har ganske mange DVD-filmer etterhvert. Men mange av de synes jeg ikke var så bra og kommer ikke til å se igjen, da er det dumt å ha de lagrende i hylla. De har jo mye verdi for andre... Hvor blir man kvitt DVD-filmer? QXL og finn.no er vel ikke så egnet for å selge en og en DVD-film? Blir jo dyrere porto enn jeg får for filmen... Er det noen fora som er egnet for salg av brukte DVDer? Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vil tro det beste er og selge de lokalt da det ikke trengs å sendes lange veier. hør med kompiser/klassekamerater og heng opp en lapp eller to? i alle fall sånn jeg har blitt kvitt mange av mine, og kjøpt en del. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Gjør som meg når jeg flyttet. Stor søplesekk, hive alt sammen. 95% av filmene ville jeg aldri sett en gang til uansett. Og sikkert ikke du heller. Endret 28. januar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gjør som meg når jeg flyttet. Stor søplesekk, hive alt sammen. 95% av filmene ville jeg aldri sett en gang til uansett. Og sikkert ikke du heller. Miljøvennlig..................... Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Gjør som meg når jeg flyttet. Stor søplesekk, hive alt sammen. 95% av filmene ville jeg aldri sett en gang til uansett. Og sikkert ikke du heller. har du ikke venner eller? tenk på alle som sikkert sikklet etter DVD hylla di, synes du kunne gledet noen med å gi de bort i alle fall. din søppel er andres glede! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Legg ut alle du skal bli kvitt i en "samlepakke" på finn/qxl/bruktmarked.no, får du unna alt i en pakke så er det jo greit med frakta. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Nå kan de sikle etter dem på dynga. Good riddance. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå