Gå til innhold

Har mistet Achievements poeng...

kayarne

Anbefalte innlegg

Hei !

Bare lurte på om det er noen andre som har opplevd å miste Achievements poeng.

Var hjemme i helgen (xboxen står på hybelen), og da jeg kom tilbake igår merket jeg at jeg hadde mistet en del poeng..

Ikke så veldig stor deal , men litt kjipt at jeg for eksempel bare har 100 poeng på dead rising, som jeg i utgangspunktet hadde nesten alle poenga på.

Noen som vet hvordan desse kan fåes tilbake eventuelt , hvis det går ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være på grunn av recovering av gamertag. Hvis du for eksempel fikk achievementene og ikke logget på live når du fikk dem og tok recover av profil på en annen Xbox så har du nok mistet det siden Xbox ikke har registert at du har fått achivementene.

Kan også være et problem med Xbox nettet eller bug i spillet. Mest sannsynlig det første jeg sa da. ;)

Lenke til kommentar
Kan være på grunn av recovering av gamertag. Hvis du for eksempel fikk achievementene og ikke logget på live når du fikk dem og tok recover av profil på en annen Xbox så har du nok mistet det siden Xbox ikke har registert at du har fått achivementene.

Kan også være et problem med Xbox nettet eller bug i spillet. Mest sannsynlig det første jeg sa da. ;)

Ok ! Takker for svar. Det stemmer nok det ja, to recovery når jeg var hoss broderen.

Lenke til kommentar

Opplevde samme problemet selv. Min xbox var uten nett, så jeg tok recover på en venn sin Xbox. Spilte jo selvfølgelig masse på min hjemme og også en del på hans via LIVE.

End of story er at når jeg da tar recover tilbake på min egen xbox hvor jeg hadde tjent opp 1500 nye Achievement poeng så blir de "borte". Noen (2-300) av poengene kom tilbake igjen da spillene ble startet. Men mistet 300GS i Kameo og 650 i Orange Box som er umulig å få tilbake.

Utrooolig surt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...