MrL Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) Jeg har mistet min gamle mobil, og trenger en ny en. Har sett litt på LG KU 990, ser ut som en veldig fin og bra mobil. Er den grei til den prisen? Også lurer jeg også på om det har kommet noen programvare som fikser noen av feilene den har hatt i e-post programmet osv, som jeg leste i amobil.no sin annmeldelse. Endret 28. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 iphone er et alternativ,har du sjekket den? Lenke til kommentar
............... Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Lurt å ta en titt i ku990 tråden, mange som har den der. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) iphone er et alternativ,har du sjekket den? Er jo fet den, men har den like mange funskjoner? Dessuten er det jo litt stress å bestille fra USA, i tillegg til at du må slite med hacking osv for å bruke den. Det må vel også nevnes at jeg jobber på elkjøp og kanskje får denne telefonen til en grei pris, men det kan jeg jo ikke si sikkert. Lurt å ta en titt i ku990 tråden, mange som har den der. Skal sjekkes Endret 28. januar 2008 av MrLG Lenke til kommentar
B25S Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 iPhone mangler funksjoner? Pølsevev! Her kan du laste ned MYE fancy greier av noe som kalles "innstaller.app", populære ting her er alt fra ordbøker til spill i god kvalitet. Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Prøv å bare gi et bestemt "Nei!" til de som foreslår iPhone, så du ikke får noen fanboys på nakken Vil så absolutt anbefale KU990 Vet ikke noe om det iPhone-themet dessverre, siden jeg har mobilen "helt vanlig". Kan anbefale den på det viset også;D Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 iphone er et alternativ,har du sjekket den? Selger du iPhoner ellerno? "iphone er et alternativ,har du sjekket den?" Lurer bare siden jeg ser den hele tiden. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Hehe høres ut som det blir litt for mye styr med Iphone, med hacking osv, så hvis det står mellom de to går jeg nok for LG'n ja, selvom jeg synes Iphone ser og virker kulere ut. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 (endret) hvis du velger iphone er jeg ganske sikker på at du ikke blir misfornøyd men dessverre er ikke iphone helt perfekt, men ikke langt ifra Negativt: -skjermen blir veldig fort dekket av fingeravtrykk (sålenge skjermen er på ser du ikke fingeravtrykkene i det hele tatt;) ) -kameraet er ikke det beste..2mpx, tar helt greie bilder positivt: +en av de flotteste telefonene som finnes? (syns jeg da hverfall) +fins utroligt mange 3parts programmer (mesteparten er gratis) +veldigt raskt operativsystem a.k.a alt skjer med en gang +kanon nettleser +et lite briefeobjekt hehe +WiFi (noe ku990 ikke har) Endret 28. januar 2008 av KennyMafakka Lenke til kommentar
handbook Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Har selv N82. Iphone er suveren om man ser bortifra ett bedritent kamera og at den mangler gps. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er kamera 1 pri tar du LG Er mp3 1 pri tar du Iphone Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Er kamera 1 pri tar du LGEr mp3 1 pri tar du Iphone Mmhm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå