Mirann Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ok sa det bare rett ut jeg, hu reagerte nokså positiv. hadde liksom ikke no imot det får bare håpe på mer da vel jeg har linka denne:http://www.secret-loves.com/index.php?test=1178314på nettby, og hu har skrevet en liste der det står de tre hu liker best og der er navnet mitt Det har ikke slått deg at hun visste at hun ble lurt? hu sier ifra hu viss hu merker no sånt Du kjenner henne best. Lykke til Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ok sa det bare rett ut jeg meget bra samebror. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ok sa det bare rett ut jeg meget bra samebror. Da er mest sannsynlig løpet kjørt.. :-) Lenke til kommentar
Kaffegriner Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ok sa det bare rett ut jeg meget bra samebror. Da er mest sannsynlig løpet kjørt.. :-) Tull og tøys. Ikke hør på han, samebror... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 det er trossalt jeg som kjenner henne best av alle her på forumet Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Øhm.. den lenken var jo bare.. lol. :!: Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vel jeg har linka denne:http://www.secret-loves.com/index.php?test=1178314på nettby, og hu har skrevet en liste der det står de tre hu liker best og der er navnet mitt FAEN ditt lame svin... gikk såklart på lim-pinnen selv... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Im just a bit evil, but only a bit Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Im just a bit evil, but only a bit Jeg skal drepe deg. Faen ta den linken... Måtte bli lurt... Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) hvordan gikk det da? OT: haha, den linken ble jeg lurt av en gang, hehe morsomt, gjett om folk tyna den, jeg skrev inn fullt navn så kommer det senere en muslimsk kompis av meg og sender da denne linken, så jeg bestemmer meg for å skrive inn hans navn, så i "secret loved" skriver jeg inn tre gutter, kompisen min sin store bror kommer over dette og får gir han lettere juling, haha, counter attack Endret 29. januar 2008 av Axl91 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 det gikk ganske bra egentlig, man må bare jobbe litt mer for å få det bedre Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Finn eit bra tidspunk til og fortelle henne det, bedere og gjøre det enn og ikke gjøre det og angre. Lenke til kommentar
doedskvad Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Fakk. Fylte inn mitt fulle navn Slett mailen! Jeg ble lurt Hahaaa, du høres ikke så lur ut Den der vet de fleste om, liksom.. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Bare kjør på Endret 15. november 2008 av jente_12 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Såå, hvordan gikk det til slutt? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. november 2008 Forfatter Del Skrevet 15. november 2008 gammel sak det her jo xD nesten et år gammel tråd jo, steng den!! Vi er venner forresten og tror det er best sånn Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Du må jo tørre å prøve! Spør deg selv om du tror du kommer til å angre hvis du ikke gjør noe. Hvis svaret er nei, da gir du faen. Men hvis svaret er ja, da må du se å få ut fingern!! Hvis du er redd for å ha fallt fur dypt i vennefella, kan det alltid løses faktisk. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvis du er redd for å ha fallt fur dypt i vennefella, kan det alltid løses faktisk. Tråden er fra januar. Trådstarter har sagt at det er best sånn at de er venner. Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 U never should have tooooold her ! Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Han sa "tror det er best sånn" .. Jeg tolker det som "Jeg tør ikke prøve, fordi jeg er redd for å faile" Tro meg, vennefella er ikke permanent. Men seff, mulig jeg tolker feil:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå