Movieheart Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Har tenkt å kjøpe meg noen filmplakater som jeg skal henge opp på rammet og da hadde det gjort seg med en liten ramme rundt. Så hvor kan jeg kjøpe rammer til plakater billigst mulig? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Spurt om dette flere ganger selv og hver gang ser det ut som Ikea er det greiste stedet. Har dessverre ikke besøkt en slik butikk i det siste, så vet ikke utvalget deres. Kanskje du finner noe på ikea.no? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Fant en del rammer der ja. Men de hadde ikke i størrelsen 60 x 90 cm Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 *Bump* Lurer på det samme ^^ Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Europris har også en del rammer. Verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Fant også en side her: http://www.allposters.com/gallery.asp?CID=...=/getPoster.asp Syns derimot prisene var litt stive, hvis du skulle ha noe annet enn klipsrammer... Jaja, Nå vet ikke jeg prisen på dette da... Men skal sjekke ut Europris Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Sett endel rammer på Clas Ohlson, men sist jeg sjekket så var de billigere på Ikea. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Lag selv! Er jo ikke så vanskelig om du kan klare deg uten glasset (eventuelt bruke plexi). Sikkert dyrt, men rammer er generelt dyre av en eller annen merkelig grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå