vetle666 Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei, jeg skal se på filmer fra pc-en på en tv ca. 7 m. unna. Det jeg ser etter er et system som kan sende lyd å bilde fra pc-en trådløst til tv-en. Gjerne også mus og tastatur (men det er ikke viktig). Noen som vet om noen rimelige løsninger? Clas Olson eller noe Grunnen til at jeg vil ha det trådløst er fordi fattern er litt kjip på det med kabler :no . Hvis det ikke finnes noen rimelige løsninger må jeg nok bruke kabler og plugge de i hver gang det skal ses en film. Noen forslag her . Funker de?? På forhånd takk Vetle EDIT: Jeg har s-video og Composite utgang på pc-en. Og s.video og hdmi inngang på tven. Lydkortet er en sånn vanlig minijack utgang Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hva med denne her ; http://www.dlink.com/products/?pid=387 -Jeg har en slik selv å den fungerer utmerket ,så lenge man skal spille "normale" formater. Støttede format ; • DVD • VCD • SVCD • CD-R • CD-RW • CD • MP3 • DVD±RW Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Funker dette også for å kjøre windows media center over på tv'n ? Endret 28. september 2008 av ampersand Lenke til kommentar
bjorns_1 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Få deg en PS3 så streamer du berre trådløst over til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå