huggy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da var spillet rundet og alt jeg kan si er WOW! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Da var spillet rundet og alt jeg kan si er WOW! Døøh, slemming.. du frister oss Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 Da var spillet rundet og alt jeg kan si er WOW! "WOW så dårlig det var" Jeg bare kødder, det må vært helt konge bare 13 dager til jeg får det Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Pøh. The cake is a lie. I så fall gidder jeg ikke sjekke om midten av skjermen er på midten av skjermen min. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 The Official Xbox Magazine UK gir Gears of War 2 "bare" 9/10 Link Gleder meg selvsagt til spillet, men må si at jeg faktisk har gledet meg mer til spill som LBP, Fable 2 og Fallout 3. For min del så "drukner" GeOW2 litt denne høsten, men vet det er mange andre som gleder seg. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Noen som kommer til å være oppe hele natta for å spille? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Var oppe til 4 igår natt med Fable, så kan sikkert få til noen timer Gissj inatt! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kva er forresten historien bak ordet "Gissj"? Gears høyrest jo mykje betre ut, eventuelt GeoW. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kva er forresten historien bak ordet "Gissj"? Gears høyrest jo mykje betre ut, eventuelt GeoW. En liten meme dem hadde før i tråden her.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Tenkte meg det, er eit begrep eg aldri har sett utanfor dette forumet. Lenke til kommentar
Vale Tudo Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var spillet rundet og alt jeg kan si er WOW! Siden du likte det så bra regner jeg med du går å betaler for en kopi om en ukes tid? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Herlig! Da har nyeste boksen min vist farlige symptomer på å gå i dass. Hengt seg to ganger rett etter hverandre med artifatcs på skjermen i Dead Space...samme skjedde i COD5 her før helgen Flott timet er det jo...godt eg har ein backup boks stående. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dropp inn en melding hvis du vil ha med flere da Laland, hvis du skal spille idag? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Da var spillet rundet og alt jeg kan si er WOW! Siden du likte det så bra regner jeg med du går å betaler for en kopi om en ukes tid? Limeted Edition er alt bestilt for flere måneder siden Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Er Limited og Collectors Edition ein og same sak? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dropp inn en melding hvis du vil ha med flere da Laland, hvis du skal spille idag? Den er grei! Slenger meg på i 9-10 tia tenker jeg. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Kva er forresten historien bak ordet "Gissj"? Gears høyrest jo mykje betre ut, eventuelt GeoW. Er nok vår alles kjære Lakus som har dette ordet fra vårt forum... Gissj er Gears, og Hammer of Dawn er Doris! sånn er det bare Gears of War delen på TeamChrissj forumet Endret 25. oktober 2008 av anolop Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Den Doris-fetishen skal dere få lov å beholde på teamchrissj.net. Jeg stemmer ikke for å importere det navnet hit Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Du er foreløpig nedstemt^^ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 jaja mensann, då var gears2 bestilt.. mangle kun xbox live gold abbis.. Nå merker eg faktisk kor greit Sony gjer det for oss forbrukere med gratis online. Men direkte elle indirekte hentydninger til japanske konsoller skal vel ikkje nemnes i denne delen av konsollforumet så..my apologies.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå