Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...samt at det å "skli mellom cover" ikke er mulig samme grad lengre. I Gears 1 multiplayer kunne man jo nærmest fly rundt brettet mellom cover på visse steder, noe som gjorde det nærmest umulig å bli skutt. I 2'eren har man en viss dødtid etter man går i cover før man kan gå ut av det igjen. Det introduseres også "stopping power" som gjør at man blir fysisk dyttet tilbake om man blir skutt på.

 

Hvis det stemmer at de har lagt inn en viss dødtid, så alle klan folka kan glemme og hoppe mellom vegger som de har spasmer og blindfire med hagla si...Da blir jeg så glad at jeg nesten vurderer og donere penger til Epic :love: Jeg er SÅ utrolig lei folk som hopper frem og tilbake 27 ganger pr sekund mens de fyrer løs med hagla eller active reload med sniperen og så hevder de har "skills" etterpå :nei:

 

Og stopping power er også en velkommen forbedring.

Lenke til kommentar
Kommentaren var uansett ikkje retta mot deg.

Da er vi alle fornøyde.

 

Og Boffen, det kan være greit å bruke COG-merket som sikte hvis man ikke har tid til å finne frem linjalen og måle hvor midten er hver jævla gang man blir skutt på.

 

Hva var det jeg sa om at midten på skjermen er på midten av skjermen?

 

Utfordring: Sjekk midten av skjermen. De som finner den en annet sted enn på midten av skjermen, får en kake og 2 stk AIDS i posten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...