Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Det du alltid må huske er: Når du blir skutt på, bruk COG-tegnet i midten for å blindfire! :) (Woho, mitt første tips - og ikke alle vet om det! :w00t: )

Du er herved sparket som mentor for å komme med tips med for høy n00b-faktor. Å bruke COG-hodeskallen som sikte er elementært, jeg vet det altså fra før av ;)

Finnes noobs også, vettø! Hva med dem? ;)

Hva med å ha fire folk på det andre laget etter seg, du er den eneste igjen på ditt eget lag og klare å ta dem alle ved hjelp av pumpehagle? Var gode folk jeg spilte mot attpåtil, så var stolt etter den runden. Bare vent, snart ber du meg om å komme tilbake! :closedeyes:

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal ein bli ansett som god i noko som helst her i verda så er det gjentatte prestasjoner over tid som gjeld. Eg kunne sikkert med ein god dose flaks slått både verdas beste i Counter-Strike og GeoW ein runde utan at det sa nevneverdig mykje om mine skills.

Lenke til kommentar

N-E-M-M-E-L-I-G.

Det å ha fire folk løpende bak seg med lancerskudd, sniperskudd og granater flyvende rundt gjør noe med refleksene dine!

(Nå kan jeg spille litt Gissj igjen, thugh, låner det av en buddy! Noen som er med på noen runder iløpet av helgen? :D )

Edit: Zeph, det var i en periode med seier-streaks som nærmet seg tre siffer. Er rusten iforhold, nå, men skal nok komme tilbake! ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
(Nå kan jeg spille litt Gissj igjen, thugh, låner det av en buddy! Noen som er med på noen runder iløpet av helgen? :D )

Sure... Lørdag kanskje. Tror ikke jeg har deg på vennelista :hmm:

Og Zeph: Jeg sier akkurat hvor mange jeg har drept på en gang så mange ganger jeg vil uten at det bryr meg noe som helst at det "ikke sier noe om skills blablabla prestasjoner over tid".

Lenke til kommentar
Det du alltid må huske er: Når du blir skutt på, bruk COG-tegnet i midten for å blindfire! :) (Woho, mitt første tips - og ikke alle vet om det! :w00t: )

Du er herved sparket som mentor for å komme med tips med for høy n00b-faktor. Å bruke COG-hodeskallen som sikte er elementært, jeg vet det altså fra før av ;)

De som trenger noe på skjermen for å blindfire fortsatt, er nubs. Brukte dott en måneds tid i enern, nå vet jeg (og alle andre burde vite det om de har spillt cod i mer enn en uke) at midten på skjermen er

*TROMMERULL*

PÅ MIDTEN AV SKJERMEN!!!!111enenenen

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar
Og Zeph: Jeg sier akkurat hvor mange jeg har drept på en gang så mange ganger jeg vil uten at det bryr meg noe som helst at det "ikke sier noe om skills blablabla prestasjoner over tid".

Har aldri sagt du ikkje skal bry deg, var ein generell uttalelse frå mi side.

Kommentaren var uansett ikkje retta mot deg.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Skal ein bli ansett som god i noko som helst her i verda så er det gjentatte prestasjoner over tid som gjeld. Eg kunne sikkert med ein god dose flaks slått både verdas beste i Counter-Strike og GeoW ein runde utan at det sa nevneverdig mykje om mine skills.

I CS, helt sikkert. Men Gears ... ikke så sikker. Tingen er at Gears gameplayet er SYKT skillbasert. Det er mye lettere å bli "god" i vanlige skytespill som COD4 (og CS) enn Gears. Tror dette har mye med å gjøre at det i Gears finnes en rekke tekninkker og taktikker som kan brukes, og du tåler ganske mye før du "biter støvet". Mens i standard FPS skal det ikke mer til enn at du blunker et sekund for tidlig, eller noen er så heldige å komme bak deg.

En virkelig skilla Gears spiller kan fint gå gjennom en hel Annex-runde uten å dø.

Lenke til kommentar

Leste på Penny-Arcade forumet at hagla er veldig nerfet i Gears 2, samt at det å "skli mellom cover" ikke er mulig samme grad lengre. I Gears 1 multiplayer kunne man jo nærmest fly rundt brettet mellom cover på visse steder, noe som gjorde det nærmest umulig å bli skutt. I 2'eren har man en viss dødtid etter man går i cover før man kan gå ut av det igjen. Det introduseres også "stopping power" som gjør at man blir fysisk dyttet tilbake om man blir skutt på.

Dette er gode forbedringer som kommer til å gjøre gameplayet enda mer interessant, gleder meg. :)

Lenke til kommentar

Ifølge filmer på youtube...så skal Gears 2 være "overbefengt" av glitcher...

Gears of War 2 Filled with Glitches

Gears of War 2 has been available for a few days to a small percentage of gamers that have a modded xbox and tons of glitches have been popping up recently on youtube. Many of those will give you advantages over the opponent therefore ruining the Online Multiplayer experienced for many. This is just the beggining of the glitches that will be found.

Satser på at Epic kommer til å hive ut en patch før eller kort tid etter relase :)

(Hentet fra n4g.com)

Endret av mX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...