Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men for faen då, kva skal du med fleire nyheter no? Spelet kjem snart ut, kva i alla dagar er det ein absolutt må vite? Er det ikkje litt keisamt å vite korleis heile spelet er før ein kjøper det? Ingen overaskelser?

 

Då har eg bestillt GeoW2 Col. Ed., Bioshock og FEAR. Då har eg arbeid i vinter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Eg gjekk først gjennom GeoW på Normal, så Insane. GeoW2 kjem eg definitivt til å ta på Insane med ein gang.

 

Hugsar eg irriterte meg over dette på Max Payne, du må klare spelet på lettaste vanskeleghetsgrad for å låse opp vanskelegare alternativer.

 

Insane på Gears var ganske lett, ihvertfall med 2 stk.

men skulle ikke Insane på Gears 2 være enda ett hakk høyere enn Insane på Gears?

 

Tror japsene og tyskerne kommer til å bli grønne av misunnelse.

Gears of war 2 kommer nemlig ikke ut i noen av landene :D

 

http://www.gamereactor.no/nyheter/115369/N...39c9e12d11cf18d

 

ingen spoilere der, bare for å sikre.

 

flaks for dem at Gears 2 er region fritt så de kan kjøpe det fra utlandet

Lenke til kommentar
Eg gjekk først gjennom GeoW på Normal, så Insane. GeoW2 kjem eg definitivt til å ta på Insane med ein gang.

 

Hugsar eg irriterte meg over dette på Max Payne, du må klare spelet på lettaste vanskeleghetsgrad for å låse opp vanskelegare alternativer.

 

 

Da kommer du nok til å irritere deg over Gears 2 og, da du også der må runde spillet på en lettere grad for å få insane. Sånn var det forresten på GoW 1 og :)

Lenke til kommentar
Det du alltid må huske er: Når du blir skutt på, bruk COG-tegnet i midten for å blindfire! :) (Woho, mitt første tips - og ikke alle vet om det! :w00t: )

Du er herved sparket som mentor for å komme med tips med for høy n00b-faktor. Å bruke COG-hodeskallen som sikte er elementært, jeg vet det altså fra før av ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...