Pixl. Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ja? viste ikke at det gikk ann. . utallige folk som spiller online med pirat spill fo tiden og blir ikke bannet. . nesten så jeg må fikse litt på boksen min selv her nå Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Vil nok tro Microsoft venter til etter NXE er lansert. Da de sikkert har lagt til nye metoder å ta pirater på. Birger Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håper de livstidsbanner de rasshøla som spiller piratkopier. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Enig me David! Hm... sende melding til Majorn å høre hva man gjør med slike folk? Endret 22. oktober 2008 av mX Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det finnes vel folk som har skaffet seg spillet lovlig, så å banne alle som er online med Gears 2 blir litt korttenkt. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 MS har nok systemer som sørger for en kraftig runde med banhammer i nær fremtid for alle luringer som spiller online med piratversjoner. Jeg mener at hvis du brenner spill og whiner over at du blir banna fra live så er du rimelig usmart. Selv har jeg to 360'er, en modda til brente spill og en original som brukes til kjøpte spill. Pirater kan sammenlignes med doping i sport, de ligger i forkant av dopingjegerne men det tas alltid noen som bruker gammel teknologi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 er en del på vennelista mi som spiller det online. .de har ikke rørt SP delen etersom den skal nytes med 3 venner ihvertfall: de sier spillet er ufattelig bra, helt ut av denne verdenen!!! synd for han ene vennen som må se på dere spille da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det verste er at hvis man først blir bannet nå, etter å ha kunne spille så masse man vil på live helt uten å være redd helt siden halo 3 kom ut, så bryr det nok folk midt i ræva. De har allerede lastet ned 20-40 spill og spilt de over xbox live og alt. Og det koster jo latterlig lite for en ny xbox 360. Om de klarer å få spilt 4 piratkopierte spill, så har de allerede "tjent" på å flashe xboxen. Hvertfall hvis man tenker økonomi. Dessuten kan ennå de gode singelplayerspillene lastes ned og spilles og få achievements i :/ Lenke til kommentar
mtnine FURY Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det som folk tydeligvis har glemt er at Microsoft ikke banner noen der og noen der. Etter hva jeg har lest, har de store bansweeps, ala world of warcraft. Så at folk for spille gears 2 mp nå er jeg ikke overrasket av, men at de vil få banhammer er jeg helt sikker på Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 En på lista mi som driver og spiller akkurat nå sendte meg et bildet av ham selv med coveret i hånda. Hvordan er det mulig? Bildet inkluderte også Fable 2, dette var igår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kjenner du noen litt inni det systemet, så går det vel greit. Også en sjanse for at det er et bilde han har funnet på nett da. Er flere som har bilde av seg selv med spillet i hånda. Med andre ord er det mulig å få tak på det. Ellers kan jeg også lett skrive ut et cover med printeren min og legge det inn i et grønt cover. Slik kan jeg lure alle her f.eks til å tro at jeg har det. Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kjenner du noen litt inni det systemet, så går det vel greit.Også en sjanse for at det er et bilde han har funnet på nett da. Er flere som har bilde av seg selv med spillet i hånda. Med andre ord er det mulig å få tak på det. Ellers kan jeg også lett skrive ut et cover med printeren min og legge det inn i et grønt cover. Slik kan jeg lure alle her f.eks til å tro at jeg har det. Haha, jeg tror ikke han ville gått gjennom det trøbelet der bare for å overbevise meg, han kjenner meg ikke engang personlig. Han var vel bare heldig da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 ja da, det er fortsatt en Gears of War tråd... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Det snakkes da om Gears of War nå? Uanz er jeg livredd for at FarCry-tråden skal ta igjen denne. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Er 95 sider på begge. Vil tro FC2-tråden dabber av etter hvert though, det var ikke så veldig bra. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Mens Gears 2 kommer til å PWNE alt og alle Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Jaja...er ikke lenge til 7. November nå! Og da plumper Gears of War 2 Collectors Edition i postkassen min Gleder meg veldig, men...har dessverre fått røpet noe anngående slutten! Ikke stikk innom n4g.com! Endret 23. oktober 2008 av mX Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gikk du inn på hidden message-videoen? Jeg tør ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Blir nok en collecters edition på meg og av GOW 2. føler eg kan unne meg det er faktisk bare 3 uker igjenn nå Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Gikk du inn på hidden message-videoen? Jeg tør ikke. Den saken leste jeg bare overskriften på! Det ødelgger nok!... men det var en sak om PIPIPIPIPIPIPIPIP som jeg trykte på..og har nå et bilde av hvordan Gears 2 kommer til å ende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå