Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Man spawner da ikke annet enn i annex? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Nei, i andre moduser blir man sendt inn i Kill-Cam. Gjetter jeg på. (Mener Cliff sa det en gang) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 hva var det han babbla om i video at MS hadde fjernet noe?! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Tenkte meg det. Man er jo dømt til å dø uansett når man blir mishandlet som skjold. Forresten, da kan man i teorien skyte seg selv i Annex, hvis man fortsatt blir brukt som skjold etter at man spawner Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det kunne ikke hete "Meat Flag", men Submission. Tror det, ihvertfall. De tok jo bort det at Locustene river av armene og slår deg ihjel med de. De skulle slå deg ihjel med dine egne armer. Tenkte meg det. Man er jo dømt til å dø uansett når man blir mishandlet som skjold. Forresten, da kan man i teorien skyte seg selv i Annex, hvis man fortsatt blir brukt som skjold etter at man spawner Eller hvis man dør flere ganger i Annex, og du blir brukt som Meat Flag av 3-4 forskjellige spillere på den andre laget samtidig.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 ja husker vagt noe om det, synd, det er jo 18år på spillet, pinglete av MS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Er enig i det.. Spill er kunst, som ViDocen sa, og man skal ikke sette grenser på kunst! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det gjør meg ikke så mye at man ikke kan rive av armene til hverandre og bruke dem som våpen. Det ville bare virket tåpelig. Men samtidig littegran gøy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Det er jo istedet for Curb Stomp. Istedet for å tråkke på ansiktet til folk, så river du av armene deres og denger dem til døde! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Curb stomp er jo forholdsvis festlig Kanskje denne armavrivningen kunne vært noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 For å føle meg nyttig svarer jeg på noen spørsmål... Vil det være mulig å spille co-op med split screen på samme konsoll på horde modusen ? Det gikk i Gears såå hvorfor ikke i Gears 2? Hvis man downer en og plukker ham opp, må han som er meat shield sitte og se på at ens halvdøde legeme blir misbrukt som skjold? Frustrerende. Men en gang du blir løftet opp er du betegnet som død. Man spawner da ikke annet enn i annex? Jo, i Guardian (Assasination) spawner du helt til lederen dør. Det er jo istedet for Curb Stomp. Istedet for å tråkke på ansiktet til folk, så river du av armene deres og denger dem til døde! Arm-Rip er ikke med i spillet. Cliff sa det var på grunn av at det var for voldelig. Selv skjønner jeg ikke hvorfor å rive av en arm ikke kan være med, men å kjøre en motorsag opp i fiendens anus og gjennom ryggraden er med Lenke til kommentar
Essem Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Vil det være mulig å spille co-op med split screen på samme konsoll på horde modusen ? Det gikk i Gears såå hvorfor ikke i Gears 2? For å føle meg nyttig informerer jeg om at det ikke finnes horde i Gears. Det Lakus antakeligvis mener er at det var split-screen coop i Gears, så hvorfor ikke i Gears 2? Nå gjentok jeg egentlig bare hva han sa. Føler meg ikke særlig nyttig. Men det er fortsatt ingen som har kommet med en løsning på skyte-seg-selv-problemet. Er det en tidsbegrensning på meat shield sånn at det tar lenger tid å spawne enn for skjoldet å dø? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Med en gang en person blir plukket opp som skjold er han betegnet som død og går enten til spectator-mode eller venter noen sekunder på respawn. Selve meatshieldet er ikke tidsbegrenset, men det tåler jo ikke uendelig heller, så det vil jo etterhvert disintegrere etterhvert som det tar skade og bli borte. Om du blir downet og plukket opp, respawnet og så det samme igjen vil du kunne seg deg selv bli bært av to personer. Eller fler selvfølgelig. Freaky shit. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 21 dager/3uker igjen! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Eyh, Lakus, Jeg sa at Arm Rip var istedet for Curb Stomp på Locustene's side. Men det ble utelatt, hvis du også leser postene før. Ikke belær meg om ting jeg kan! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg sa jeg svarte for å føle meg nyttig, ikke fordi noe var feil Tre søte gameplayvideoer (Må være logget inn for å laste ned. Gratis registrering) http://hosted.filefront.com/xdeaf/ Lyst på 100,000 Microsoft Points til Marketplace? Microsoft are giving away over two million Microsoft points in the next 22 days to 22 lucky Gears of War fans who take part in Xbox 360’s ‘22 Days of Mayhem’ Campaign. From the 17th October till the launch of Gears of War 2 on the 7th November, an Xbox 360 LIVE promotion will reward one Gears of War multi-player gamer each day with 100,000 Microsoft points and a signed poster from Gears 2 design director Cliff Bleszinski. Fans that play 22 games of Gears of War multi-player from today til November 7th will be able to enter the draw for the major prize, which is an Xbox 360-themed UTE along with some Gears of War 2 art images from Epic Games. “22 Days of Mayhem is a call to arms for Gears of War fans to play multi-player in anticipation for the launch of Gears of War 2,” said Andrew Jenkins, Product Marketing Manager, games & LIVE, Microsoft. “We know Australian gamers love to play Gears of War and we want to reward fans who are playing the game in anticipation of the upcoming sequel.” KILDE! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Det vil si at jeg skal spille noen runder Gears hver dag! Legger inn huskelapp på telefonene tenker jeg Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 We know Australian gamers love to play Gears of War Only in Australia, eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Tenkte på det jeg og, men virker ikke helt godt. Hvorfor Australia? Det landet med minst salg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 ihvertfall ikke i norge, er en liten skrift ett sted som sier at det ikke er for norge, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå