Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skal faen ikke ha no "minigames" i dette spillet nei. Det funker kanskje på Bioshock, men Gears blir ødelagt hvis såkalte minigames blir implementert! La minigamesa være på Wii!

Gears handler om flyt og konstant action. En chainsaw duell må løses på en annen måte enn et minigame.

Det jeg synes er viktigst med Gears 2 gameplayet er at de fikser det slik at chainsaw ikke blir et enten/eller våpen. (bom på målet kontra død). Litt mer fleksibilitet altså. Ikke minst at de ordner på nettverkskoden på en eller annen måte. Den er ganske bra, men host har en ganske stor fordel. Er jo ikke sikkert dette kan gjøres så mye med heller da.

Men Gears 2 blir konge!! =)

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar

Whoa! En helt ekte Gears of War ekspert! :!:

skal faen ikke ha no "minigames" i dette spillet nei. Det funker kanskje på Bioshock, men Gears blir ødelagt hvis såkalte minigames blir implementert! La minigamesa være på Wii!

Gears handler om flyt og konstant action. En chainsaw duell må løses på en annen måte enn et minigame.

Du vet et minigame kan være for eksempel bare å trykke på RT og LT fortest? Den som trykker fortest vinner kampen og kutter motstanderen i to. Å putte inn ett minigame med PacMan osv kommer nok ikke til å skje så du kan slappe helt av.

Det jeg synes er viktigst med Gears 2 gameplayet er at de fikser det slik at chainsaw ikke blir et enten/eller våpen.

Er jo det de driver med ...

Lenke til kommentar

Vel en duell som består av NPC tallknusig VS handkontroll maltraktering ser jeg ikke som noe morsomt. Det var ikke spesielt morsomt i CoD3 når du plutselig ble overfalt av gal tysker og måtte hamre knapper for å forhindre at han kverka deg. Morsomt en gang, kjedelig i lengden.

Personelig synes jeg spill som Gears of War skulle bestå av 1 ting, action. Som Black, du setter deg ned, fyrer opp enheten og spillet for deretter å lene seg tilbake og slakte alt som kommer mellom deg og målet. Hjernedød slakting av store dimensjoner.

Lenke til kommentar

Når man snakker om roterende stikker, noen som husker f.eks Pedal minispillet i Mario Party til N64? Første gang et spill har gitt meg brannsår i handflaten.

Men tipper det hadde blitt kjedelig etter vært å måtte grinde stikken i kontrollen til småbiter for å overleve en rabiat britte med motorsag.

Lenke til kommentar
Tror nok at den duellen er noe som kommer i spillet ja.

Hvis to stykk har saga oppe og løper på hverandre så kommer det sikkert noe minigame som avgjør hvem som vinner duellen.

Gears trenger sånt!!

Slik som muskel duellen i Call of Duty 3 om hvem som får best tak i rifla??

Det var elendig! Det må ikke forandres så mye på Gears 2. 1'ern er perfekt nok til det :yes:

Lenke til kommentar

Håper GoW2 blir bedre enn 1-eren. Blei fort lei 1-eren. Singleplayer-delen var underholdende, men kun de to første gangene. Og flerspillerdelen var jo bare treig og kjedelig. Har vel ikke noe store forventninger til at dette blir bedre, men kan alltids håpe.

Lenke til kommentar

Ting som kan forbedres fra eneren:

1: Active Reload sniper; Seriøst, en AR får man i blinde, og å treffe 2 meter høye muskelbunter har da aldri vært vanskelig. Den burde bare få en kraftig damageboost, istedetfor muligheten til å downe.

2: Fjern boomeren eller gjør den i det minste prepatch.

3: Lanceren må også forandres til prepatch.

4: Ingen stun og mindre rekkevidde ved alle meleeangrep

5: Et kjapt trykk på f.eks X for å slå vek sagen til en irriterende random som synes saging er dritgøy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...