Laland Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Laland's lever videre for å dø en annen dag. Er det ingen spoilere blant de treogfemti bildene du linka til, Lakus? Er keen på å se ting fra MP men gidder ikke ha SP ruinert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er bare SP stuff der så den er trygg. Mente selvfølgelig MP stuff Den er iallefall helt 100% fri for spoilerz. Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Dere har sikkert hørt at det kommer en GeoW film sommer'n 09. Fant denna filmen med hvilke skuespillere som skal være med i filmen. Veit ikke om det er helt sant da... http://www.youtube.com/watch?v=JN5KtfeQbTI...feature=related Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Er vel bare han som lagde filmen som tok de skuespillerene han syntes passa i rollene Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Arnold skal i hvert fall ikke være med, lol. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Arnold skal i hvert fall ikke være med, lol. Så lenge Ice Cube ikke er med, så kanskje den ikke blir en total kalkun. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 http://gallery.live.com/liveItemDetail.asp...p;bt=1&pl=1 Countdown til Vista-sidepanel. Mac-brukere: BUURRRNNNNN (neida ) Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Veit jo at spillet kommer 7. november, trenger ikke nedteller dah. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Den ser tøff ut. Man trenger ikke en fin kjæreste heller, man vet jo at hun er jente. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Man trenger ikke en fin kjæreste heller, man vet jo at hun er jente. Den var kjempedårlig. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 (endret) hm...nå er det på tide at toman85 tar å oppdaterer den første posten. Syns den ser så rotete ut... Endret 13. oktober 2008 av mX Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man trenger ikke en fin kjæreste heller, man vet jo at hun er jente. Den var kjempedårlig. Hehe, comeback of the year. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man trenger ikke en fin kjæreste heller, man vet jo at hun er jente. Den var kjempedårlig. Vet du hva jeg tror tror? Jeg tror at du sitter på et annet OS enn Vista, og er kjempebitter siden du ikke kan joine oss kule og ha en countdown i hjørnet på skrivebordet ditt. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Man trenger ikke en fin kjæreste heller, man vet jo at hun er jente. Den var kjempedårlig. Hehe, comeback of the year. Brukernavn of the year? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vet du hva jeg tror tror? Jeg tror at du egentlig bare rakker ned på meg fordi jeg liker gutter. Det er nemlig ikke noe galt i å like gutter og det synes jeg du skal respektere - akkurat som jeg respekter min Matias<3 Jaha.. Okey..! Litt OT nå, kanskje? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Vet du hva jeg tror tror? Jeg tror at du egentlig bare rakker ned på meg fordi jeg liker gutter. Det er nemlig ikke noe galt i å like gutter og det synes jeg du skal respektere - akkurat som jeg respekter min Matias<3 Jaha.. Okey..! Litt OT nå, kanskje? Burn. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 10hi. Tøysegutten Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor MSN? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Hey, Drugis ikke noe skjekking i denne tråden, ikke privat video chat på MSN, sånt griseri får du ha for deg selv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Det blir aldri noe på meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå