Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mm. Veldig bra motivasjon jeg fikk i stad da en forbanna idiot på laget mitt skulle fortelle at jeg sugde i hver eneste runde til tross for at jeg hadde flere kills enn ham.

Ja jeg er sur. Kanskje ikke så rart.

Fikk du så dårlig karakter på den prøven pga. læreren på ung. skolen hadde lært deg feil, eller pga. læreren som rettet prøven på vgs rettet feil? :dontgetit:

En annen ting ang. Gears online. Er det muligheter for FF?

Lenke til kommentar
Fikk du så dårlig karakter på den prøven pga. læreren på ung. skolen hadde lært deg feil, eller pga. læreren som rettet prøven på vgs rettet feil? :dontgetit:

Kanskje ta det i den tråden? ;)

En annen ting ang. Gears online. Er det muligheter for FF?

Final Fantasy? Fist fight?

Lenke til kommentar

Player match teller ikke på leaderboards, men jeg snakket om poeng i selve kampen. Du får altså ikke kills av å drepe de på laget ditt ;)

Poengene du opparbeider deg i ranked-matches (som teller på leaderboard) kan du ikke låse opp noe med.

Lenke til kommentar

Player Match = Custom Games/Unranked/Kosespilling

Ranked Match = Her havner du på en verdensomfattende poengtavle over hvem som er "best".

Man kan få Achievements i alle spillemoduser i gears of War 2. Man får de i Campaign, man får de i Horde, man får de i Ranked Matches og man får de i Player Mathes og alle andre moduser.

Man får aldri poeng for teamkill ;)

Lenke til kommentar

Gears of War 2 Gone Gold!

213033_3_hs.jpg

Marcus Fenix and Delta Squad move closer to saving humanity when the highly anticipated sequel launches worldwide on Nov. 7

Microsoft and Epic Games, Inc. announced today that “Gears of War 2,” the blockbuster action sequel to the five million unit selling original, has gone gold.

“After two years of pouring our heart and passion into ‘Gears of War 2,’ the team is immensely happy with what we’ve created,” said Epic Games Design Director Cliff Bleszinski. "This is Epic’s best work yet, and we can’t wait to see the response from fans and newcomers to the series alike.”

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...