teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Var ikke akkurat det jeg mente, tenkte mer på "motiverende samtaler" under kampens hete. edit: burde kanskje skrevet "med" istedet for "til" på forrige innlegg. Endret 9. oktober 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Mm. Veldig bra motivasjon jeg fikk i stad da en forbanna idiot på laget mitt skulle fortelle at jeg sugde i hver eneste runde til tross for at jeg hadde flere kills enn ham. Ja jeg er sur. Kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 spiller igjennom Gears SP nå for kanskje 15 gang fortsatt like morro ikke mange spill som man kan si det om Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Mm. Veldig bra motivasjon jeg fikk i stad da en forbanna idiot på laget mitt skulle fortelle at jeg sugde i hver eneste runde til tross for at jeg hadde flere kills enn ham. Ja jeg er sur. Kanskje ikke så rart. Fikk du så dårlig karakter på den prøven pga. læreren på ung. skolen hadde lært deg feil, eller pga. læreren som rettet prøven på vgs rettet feil? En annen ting ang. Gears online. Er det muligheter for FF? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 spiller igjennom Gears SP nå for kanskje 15 gang fortsatt like morro ikke mange spill som man kan si det om Det sier vel mer om deg enn om spillet det kanskje? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fikk du så dårlig karakter på den prøven pga. læreren på ung. skolen hadde lært deg feil, eller pga. læreren som rettet prøven på vgs rettet feil? Kanskje ta det i den tråden? En annen ting ang. Gears online. Er det muligheter for FF? Final Fantasy? Fist fight? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Friendly FIre? Så ABSOLUTT! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Oh yes. Men kun i player match. Og du får ikke poeng for det Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Hva vil player match si? Og teller disse poengene for noe, er det bare leaderbord eller også muligheter for å låse opp nye våpen, skills, etc? Får ikke poeng for hva? Player matches eller teamkills? ...helvetes mange spørsmål jeg hadde. Endret 9. oktober 2008 av teletubbiekid Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Player match teller ikke på leaderboards, men jeg snakket om poeng i selve kampen. Du får altså ikke kills av å drepe de på laget ditt Poengene du opparbeider deg i ranked-matches (som teller på leaderboard) kan du ikke låse opp noe med. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Player Match = Custom Games/Unranked/Kosespilling Ranked Match = Her havner du på en verdensomfattende poengtavle over hvem som er "best". Man kan få Achievements i alle spillemoduser i gears of War 2. Man får de i Campaign, man får de i Horde, man får de i Ranked Matches og man får de i Player Mathes og alle andre moduser. Man får aldri poeng for teamkill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 høres pladastisk ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 På 2:18 tar armen til Locusten fyr ^^, Nais detalj. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Gears of War 2 Gone Gold! Marcus Fenix and Delta Squad move closer to saving humanity when the highly anticipated sequel launches worldwide on Nov. 7 Microsoft and Epic Games, Inc. announced today that “Gears of War 2,” the blockbuster action sequel to the five million unit selling original, has gone gold. “After two years of pouring our heart and passion into ‘Gears of War 2,’ the team is immensely happy with what we’ve created,” said Epic Games Design Director Cliff Bleszinski. "This is Epic’s best work yet, and we can’t wait to see the response from fans and newcomers to the series alike.” Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hipp hipp hurray! :w00t: :fun: :fun: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 godt og høre, da er alt klart til krig 7 november! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Top 5 Multiplayer Maps - Presented by Damon Baird LINK! (Høyreklikk - Lagre som) Endret 10. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 det er bare Gissj 1 da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Var det ikke du som ville ha flashbacks osv? Her får du det og så klager du... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Hvor mange "Top 5" lister skal Baird komme med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå