Laland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du har bokmerka "mine innlegg" du også? Still no more on Gissj2? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Gleder meg til å prøve detta nye gæveret som var vist i videoen! AndreKK 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) New enimia shown in Horde video. Legg merke til Locusten med svære tentakler ut av ryggen. Se filmen hos Youtube I love the tentacle ! Endret 7. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 All praise Yivo, the giver of Gissj 2! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Lol. Heldige unge som får prøve spillet før oss! hmpf Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 New enimia shown in Horde video. Legg merke til Locusten med svære tentakler ut av ryggen. Se filmen hos Youtube I love the tentacle ! Det så ut som Skorge, mulig det var multiplayer characteren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 hadde vært morro å se de første bildene og intervjuene vi så når Gears kom, mimre litt, noen som gidder? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 New enimia shown in Horde video. Legg merke til Locusten med svære tentakler ut av ryggen. Se filmen hos Youtube I love the tentacle ! Det så ut som Skorge, mulig det var multiplayer characteren? Det er visst ikke Skorge, og figuren vil heller ikke være spillbar i MP.Det er en svekling av en Skorge som er en slags mini-mini-mini-boss i Horde. hadde vært morro å se de første bildene og intervjuene vi så når Gears kom, mimre litt, noen som gidder? I see what u did there. I won't do it! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 koman a lapskaus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du vil ha bilder fra Gears of war? Altså Gears of War 1? Merkelig... Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hmm,, jeg funderer fortsatt over, er Skorge DEN bossen eller det den typen? Raam var jo ikke spillbar i MP så, hvorfor er Skorge det? Lakustapiskenstakus (sorry, kunne i dy meg) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Du vil ha bilder fra Gears of war? Altså Gears of War 1? Merkelig... ja, kult å huske tilbake når gears 1 ble offentlig gjot når de snakket om at gears egentlig skulle være fps, men så ble det slik det er idag Hmm,, jeg funderer fortsatt over, er Skorge DEN bossen eller det den typen? Raam var jo ikke spillbar i MP så, hvorfor er Skorge det? Lakustapiskenstakus (sorry, kunne i dy meg) RAAM er da i MP han, hvis jeg ikke husker feil? skulle ikke Skorge være siste boss i Horde også? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 RAAM er i MP, ja. Og skorge er enda tøffere. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 RAAM er i MP, ja. Og skorge er enda tøffere. I Gears of war 2 ja, i Gears of war, nei? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hvis man har fått "A dish best served cold" (mener jeg den het) achievementen i GeOW, så er RAAM i Gissj 2 MP. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 RAAM er i MP, ja. Og skorge er enda tøffere. I Gears of war 2 ja, i Gears of war, nei? Man kan være RAAM i MP i Gears 1.. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Man kan være RAAM i MP i Gears 1.. Greit, ok, unnskyld meg hmm... lurer fortsatt på om det er "General Skorge" eller flere Skorge's? Endret 7. oktober 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Btw, DragonsHeaven. Hvordan kan RAAM være i Gears 2 når jeg har drept ham i Gears 1? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Man kan være RAAM i MP i Gears 1.. Greit, ok, unnskyld meg hmm... lurer fortsatt på om det er "General Skorge" eller flere Skorge's? Blir vel noe á la Corpser, tipper jeg. Btw, DragonsHeaven. Hvordan kan RAAM være i Gears 2 når jeg har drept ham i Gears 1? Så hvis man har runna Gears og drept RAAM så er han ikke med i MP der heller? :!: Endret 7. oktober 2008 av AndreKK Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 (endret) Jo, han kom dit før jeg drepte ham Edit: Nei, vent. Hvis det er sånn Laland sier at RAAM joina MP etter at jeg drepte ham, stemmer det ikke. Da må det være gjenferdet hans eller noe. Endret 7. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå