Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ja, han var svær gitt, men du trengte ikke å poste det tre ganger og quote deg selv to ganger fordetom Edit: Og der har han tydeligvis fixet det. Endret 6. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) SATAN I HELVETE DET DER ER EN DIGER JÆVEL! :!: Endret 7. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Random/Spam fra YouTube: Endret 7. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) DONT YA MESS WITH THE COLETRAIN YOU BIG BUG! I dont care about Fenix... Endret 6. oktober 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 høres bra ut at Cliffy B ikke vil ha noen store wrestling dudes i Gissj filmen han er jo executive prod. så jeg gleder meg, får håpe de ikke bruker for lang tid... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 høres bra ut at Cliffy B ikke vil ha noen store wrestling dudes i Gissj filmen han er jo executive prod. så jeg gleder meg, får håpe de ikke bruker for lang tid... Ja, takk gud. Cliffy er som du sa, Executive Producer, så filmen blir nok ikke totalt voldtatt. Målet var vel forøvrig å ha filmen ute i 2010-11? Fikk forresten et lite tips om at etter rulleteksten i Gissj 2 vil det være et lydklipp som er særdeles viktig for historien i gissj. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Må jeg lide meg gjennom rulleteksten da? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Må jeg lide meg gjennom rulleteksten da? Hvordan våger du å nevne lide samtidig med Gears of war 2? Det er greit hvis du nevner locust i samme setning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 lide? jeg ser altid igjennom rulleteksten på spill jeg fullfører. man vet aldri hva som er etter Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Da tar vi han neste gang på Live, så gjør han det ikke igjen heheh Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Neivel. YES!!! Jeg gleder meg SKIKKELIG til rulleteksten fordi den er så ufattelig spennende. Tenk at det kommer et lydklipp etterpå også DAH! Det blir for mye underholdning lix. Både rulletekst OG LYDKLIPP!!!1111 Tenk hvis LYDLIPPET kommer SAMTIDIG som rulleteksten???!! Da har Epic VIRKELIG skutt gullfuglen!!!!!!11111oneoneone bedre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) sånn ja, bedre, men du fortjener litt woopass online likevell. never ever doubt the power of gissj (and watch the end credits damnit) Endret 6. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) lide?jeg ser altid igjennom rulleteksten på spill jeg fullfører. man vet aldri hva som er etter *kremt* MGS spillene Eg prøver så godt eg kan å holde meg unna denne tråden her, vil helst ikkje se så altfor masse av spillet før eg sitter å sikler på coveret trygt plassert i sofaen Endret 6. oktober 2008 av Mala Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) sånn ja, bedre, men du fortjener litt woopass online likevell. ye ye ye. Eneste whoopassen på Live er det jeg som står for. Edit: Av en eller annen bisarr grunn klemte Mala seg innimellom, så da måtte jeg hive opp en quote. Så vet dere det. Endret 6. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Ser mange av dere kaller gears for gissj. Helt sikkert noe jeg ikke har fått med meg for lenge sida men hvorfor? Endret 6. oktober 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Tja... Her begynner ihvertfall en del festlige navneforslag. Regner med at det er på grunn av at Gears kan høres ut som Gissj hvis man usannsynlig ustødig i engelsk. Min personlige favoritt er nok likevel "gris og får 2" Endret 6. oktober 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) vi er så usaklige Gissj NIrD`s, derfor. EDIT: ey, nytt Live nick der eller? GissjNIrD Endret 6. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Ser mange av dere kaller gears for gissj. Helt sikkert noe jeg ikke har fått med meg for lenge sida men hvorfor? Fordi det er dritstygt og dette forumet er befengt av dritstygtelskere. JODETERDERFORDEREVETDETSELV Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Det dukket vel opp da det var real funtime å fornorske alt her på forumet... Første var Gears -> Gers, så ble Gers til Gersh, så ble Gersh til Gersj, så videre med Gersj, Gorsj, GorsjGorsj, Gash, Gong Halo, Gersha, Grissa, Grysha, Gærsh, Gærshen, Grisj, Chrissja ... -> Gissj. Endret 6. oktober 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) IGN Gears of War 2 Video Preview: LINK! Obs! Inneholder milde spoilere as to hvor man starter i spillet! Endret 7. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå