Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ja, hehe, men tror ikke han er så stolt av den perioden i livet :p

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Er det bare meg att jeg merker att ranked matcher er mye lettere enn player matcher?

Møter jo bare kjempegeeker i Gears Of War på player matcher, sikkert dem med omtrent alle achivementsene dem har i Gears 1 jeg møter...

Dem har spilt spillet siden det kom på 360 og på Live i over 1 år, mens jeg har spilt Gears of War bare 2 månender på Live.

Skal spille mye Gears Of War 2 når det kommer, så da blir det først mye spilling alene fordi jeg skal fornye Live mangen måneder etter Gears Of War 2 har kommet ut...

Må likksom ha råd og tid til 7-8 andre spill også :)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Det er fordi folk som er gode i Gears ikke gidder spille med randoms, og det er også derfor folk som spiller Gears er mye bedre i Gears enn f.eks folk som spiller CoD er i CoD.

Jævla matchmaking kommer til å ødelegge ALT det.

Utstyr av Krig :D

:roll:

Krigens Utstyr, din kjempedust.

Unnskyld meg, men er ikke "Gears" kallenavnet på soldatene til COG?

Da ville det blitt Krigens soldater,, erkedust

POUNDFISTINFACE

Er ingen av delene, faktisk:

Gears=tannhjul, maskineri. Altså, det som får krigen til å gå, ikke noe annet crap.

Lenke til kommentar
Er det bare meg att jeg merker att ranked matcher er mye lettere enn player matcher?

Derfor du hadde sånn ca 0 kills i stad på ranked da hele laget ditt stakk fordi jeg grusa dere? :!:

Neida, eg bare tullte.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

Tekniskt sett har du feil på et punkt Boff3n, Cogwheel = den rette oversettelsen for tannhjul.

Det er derfor COG-tags er tannhjulformede.

Men at Gears betyr noe innen maskineri er så vidt jeg husker helt riktig.

A gear is a component within a transmission device that transmits rotational force to another gear or device. A gear is different from a pulley in that a gear is a round wheel which has linkages ("teeth" or "cogs")

Det vil tilsi at den enkle betydningen for et tannhjul = COG, men to tannhjul som overfører energi til hverandre = Gear(s).

Hvilket igjen åpner for videre symbolikk innen Gears of War tittelen.

...Takk for meg.

Lenke til kommentar
Tekniskt sett har du feil på et punkt Boff3n, Cogwheel = den rette oversettelsen for tannhjul.

Det er derfor COG-tags er tannhjulformede.

Men at Gears betyr noe innen maskineri er så vidt jeg husker helt riktig.

A gear is a component within a transmission device that transmits rotational force to another gear or device. A gear is different from a pulley in that a gear is a round wheel which has linkages ("teeth" or "cogs")

Det vil tilsi at den enkle betydningen for et tannhjul = COG, men to tannhjul som overfører energi til hverandre = Gear(s).

Hvilket igjen åpner for videre symbolikk innen Gears of War tittelen.

...Takk for meg.

Ja, dette var en ekstremt spennende og lærerik diskusjon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...