Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Nå er det min tur! 15 sec of fame , lei av å leve i skyggen til Lakus: Flere bilder fra manualen: Mohhahhahahah Endret 3. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Du VET det er et fett spill når manualen har fått en M! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fra reglene for Annex og King of the Hill: "Players killed while defending a capture location cannot respawn" Huh? Hva betyr det? At de er ute av runden slik som på Warzone? Noe jeg har misforstått her? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Dam you NIrD! If only I was awake 4,5 hours earlier Så nettopp manualen selv før jeg kom til denne tråden. Hadde store planer om å poste den, men neeida. Men enig med Laland: Du VET det er et fett spill når manualen har fått en M! Edit: Det jeg derimot har, er bilde av en "Golden Hammerburst". Da er det vel ganske lett og forestille seg hvordan en Golden Lancer ser ut. Endret 3. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Ser ut som en korkåpner... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fra reglene for Annex og King of the Hill: "Players killed while defending a capture location cannot respawn" Hvis det er slik jeg tror det er, altså at man ikke respawner hvis man blir drept når man er inne i sin egen ring så er jo det bare for dumt. Om man dør tidlig må man da sitte å se på de andre i mange minutter før neste runde. Dette gir jo ditt lag et alvorlig problem, da Annex is all about the numbers. Mange Annex Matcher går jo til 240, og ofte får begge lag ca 180 poeng før den ene stikker av med seieren. Det betyr da at det er ca 6-8 minutter man må vente om man dør i ringen tidlig. Som igjen betyr at Annex fremdeles ikke vil være min mest spilte mode akkurat. Excetuion ftw! Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fra reglene for Annex og King of the Hill: "Players killed while defending a capture location cannot respawn" Hvis det er slik jeg tror det er, altså at man ikke respawner hvis man blir drept når man er inne i sin egen ring så er jo det bare for dumt. Om man dør tidlig må man da sitte å se på de andre i mange minutter før neste runde. Dette gir jo ditt lag et alvorlig problem, da Annex is all about the numbers. Mange Annex Matcher går jo til 240, og ofte får begge lag ca 180 poeng før den ene stikker av med seieren. Det betyr da at det er ca 6-8 minutter man må vente om man dør i ringen tidlig. Som igjen betyr at Annex fremdeles ikke vil være min mest spilte mode akkurat. Excetuion ftw! Helt enig, jeg synes dette var merkelig. Likte aldri Annex så godt uansett. Blir nok Wingman, Horde og Guardian jeg tilbringer mest tid på! Jeg merker at jeg ikke tåler så godt å snakke om dette spillet, får vondt i magen av ren utålmodig forventning Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 hehe, største problemet er jo at det kommer ut så mange gode spill før Geow2 også slitter med å finne tid nok til alla spilla. men hey, ser virkelig fram til Geow2 og execution, men har stort håp på at horde også kommer til å bli passe vilt vi må få opp en Geow2 vennetråd snart så vi kan begynne og adde folk igjen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 vi må få opp en Geow2 vennetråd snart så vi kan begynne og adde folk igjen Ikke minn dem på det, jeg har en planlagt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Onde ting vil skje hvis noen prøver å lage en Gears 2-spillesammentråd før Lakus. Du er helten min, NIrD. Men hva i all verden skal det bety at perfect active reload på longshoten increases headshot damage? Man dør da uansett så lenge det er headshot? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synes den gold plated Hammerburst'n var litt stygg, den vanlige ser jo mye mer badass ut Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synes den gold plated Hammerburst'n var litt stygg, den vanlige ser jo mye mer badass ut Ganske skuffende at bare farger hele driten med et gull filter. Hadde vært 9000 ganger bedre om det var metalldelene bare som fikk gullbehandling. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Synes den gold plated Hammerburst'n var litt stygg, den vanlige ser jo mye mer badass ut Ganske skuffende at bare farger hele driten med et gull filter. Hadde vært 9000 ganger bedre om det var metalldelene bare som fikk gullbehandling. Det som hadde vært litt tøft var hvis dem gjorde det til en slags "bloody" edition, spraya på blod på våpnene. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Fra reglene for Annex og King of the Hill: "Players killed while defending a capture location cannot respawn" Hvis det er slik jeg tror det er, altså at man ikke respawner hvis man blir drept når man er inne i sin egen ring så er jo det bare for dumt. Om man dør tidlig må man da sitte å se på de andre i mange minutter før neste runde. Dette gir jo ditt lag et alvorlig problem, da Annex is all about the numbers. Mange Annex Matcher går jo til 240, og ofte får begge lag ca 180 poeng før den ene stikker av med seieren. Det betyr da at det er ca 6-8 minutter man må vente om man dør i ringen tidlig. Som igjen betyr at Annex fremdeles ikke vil være min mest spilte mode akkurat. Excetuion ftw! Helt enig, jeg synes dette var merkelig. Likte aldri Annex så godt uansett. Blir nok Wingman, Horde og Guardian jeg tilbringer mest tid på! Jeg merker at jeg ikke tåler så godt å snakke om dette spillet, får vondt i magen av ren utålmodig forventning Det blir nok mer som Headquarters i CoD4, dvs at om laget man er på har ringen, så får du ikke respawne før dere har mistet den. Dette for å gjøre det vanskeligere å holde ringene. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Gullvåpen ble vi lei av da vi spilte COD4. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Onde ting vil skje hvis noen prøver å lage en Gears 2-spillesammentråd før Lakus. Du er helten min, NIrD. Men hva i all verden skal det bety at perfect active reload på longshoten increases headshot damage? Man dør da uansett så lenge det er headshot? På GoW har jeg skutt folk i hodet uten active og så dør de uten at hodet eksploderer.. Men jeg vet ikke.. Kanskje huet flyr til h****** hvis du får et bra skudd Golden Hammerburst er jo bare quick-behandla i PS, jo.. Cole er badass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Dam you NIrD! If only I was awake 4,5 hours earlier Så nettopp manualen selv før jeg kom til denne tråden. Hadde store planer om å poste den, men neeida. Men enig med Laland: Du VET det er et fett spill når manualen har fått en M! Edit: Det jeg derimot har, er bilde av en "Golden Hammerburst". Da er det vel ganske lett og forestille seg hvordan en Golden Lancer ser ut. nooo you stole my thunder du kunne ikke gi meg 10 sekunder engang.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Slapp av, NIrD. Hele manualen slår en griseugly hammerburst langt ned i støvlene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 åhhh det varmer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 (endret) er det denne fyren her som lager verdens beste spill? http://nl.youtube.com/watch?v=M2XYf4zI-I4 Endret 3. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå