Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

Nå er det min tur!

15 sec of fame :w00t: , lei av å leve i skyggen til Lakus:

pg1.jpg

Flere bilder fra manualen:

pg4-5.jpg

pg6-7.jpg

pg8-9.jpg

pg14.jpg

pg17.jpg

pg23.jpg

pg28-29.jpg

pg30-31.jpg

Mohhahhahahah

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dam you NIrD! If only I was awake 4,5 hours earlier :p

Så nettopp manualen selv før jeg kom til denne tråden.

Hadde store planer om å poste den, men neeida.

Men enig med Laland: Du VET det er et fett spill når manualen har fått en M!

Edit: Det jeg derimot har, er bilde av en "Golden Hammerburst".

207319-1.jpg?rand=BC698CFA-E67A-1F12-A58C14A6BE5F8495

Da er det vel ganske lett og forestille seg hvordan en Golden Lancer ser ut.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Fra reglene for Annex og King of the Hill:

"Players killed while defending a capture location cannot respawn"

Hvis det er slik jeg tror det er, altså at man ikke respawner hvis man blir drept når man er inne i sin egen ring så er jo det bare for dumt. Om man dør tidlig må man da sitte å se på de andre i mange minutter før neste runde. Dette gir jo ditt lag et alvorlig problem, da Annex is all about the numbers. Mange Annex Matcher går jo til 240, og ofte får begge lag ca 180 poeng før den ene stikker av med seieren.

Det betyr da at det er ca 6-8 minutter man må vente om man dør i ringen tidlig.

Som igjen betyr at Annex fremdeles ikke vil være min mest spilte mode akkurat. Excetuion ftw!

Lenke til kommentar

Hvis det er slik jeg tror det er, altså at man ikke respawner hvis man blir drept når man er inne i sin egen ring så er jo det bare for dumt. Om man dør tidlig må man da sitte å se på de andre i mange minutter før neste runde. Dette gir jo ditt lag et alvorlig problem, da Annex is all about the numbers. Mange Annex Matcher går jo til 240, og ofte får begge lag ca 180 poeng før den ene stikker av med seieren.

Som igjen betyr at Annex fremdeles ikke vil være min mest spilte mode akkurat. Excetuion ftw!

Helt enig, jeg synes dette var merkelig. Likte aldri Annex så godt uansett. Blir nok Wingman, Horde og Guardian jeg tilbringer mest tid på!

Jeg merker at jeg ikke tåler så godt å snakke om dette spillet, får vondt i magen av ren utålmodig forventning :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

hehe, største problemet er jo at det kommer ut så mange gode spill før Geow2 også :ph34r: slitter med å finne tid nok til alla spilla. men hey, ser virkelig fram til Geow2 og execution, men har stort håp på at horde også kommer til å bli passe vilt :D vi må få opp en Geow2 vennetråd snart så vi kan begynne og adde folk igjen

Lenke til kommentar

Onde ting vil skje hvis noen prøver å lage en Gears 2-spillesammentråd før Lakus.

Du er helten min, NIrD. Men hva i all verden skal det bety at perfect active reload på longshoten increases headshot damage? Man dør da uansett så lenge det er headshot?

Lenke til kommentar
Synes den gold plated Hammerburst'n var litt stygg, den vanlige ser jo mye mer badass ut :devil:

Ganske skuffende at bare farger hele driten med et gull filter.

Hadde vært 9000 ganger bedre om det var metalldelene bare som fikk gullbehandling.

Det som hadde vært litt tøft var hvis dem gjorde det til en slags "bloody" edition, spraya på blod på våpnene.

Lenke til kommentar

Helt enig, jeg synes dette var merkelig. Likte aldri Annex så godt uansett. Blir nok Wingman, Horde og Guardian jeg tilbringer mest tid på!

Jeg merker at jeg ikke tåler så godt å snakke om dette spillet, får vondt i magen av ren utålmodig forventning :(

Det blir nok mer som Headquarters i CoD4, dvs at om laget man er på har ringen, så får du ikke respawne før dere har mistet den. :) Dette for å gjøre det vanskeligere å holde ringene.

Lenke til kommentar
Onde ting vil skje hvis noen prøver å lage en Gears 2-spillesammentråd før Lakus.

Du er helten min, NIrD. Men hva i all verden skal det bety at perfect active reload på longshoten increases headshot damage? Man dør da uansett så lenge det er headshot?

På GoW har jeg skutt folk i hodet uten active og så dør de uten at hodet eksploderer.. Men jeg vet ikke.. Kanskje huet flyr til h****** hvis du får et bra skudd :)

Golden Hammerburst er jo bare quick-behandla i PS, jo..

Cole er badass! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Dam you NIrD! If only I was awake 4,5 hours earlier :p

Så nettopp manualen selv før jeg kom til denne tråden.

Hadde store planer om å poste den, men neeida.

Men enig med Laland: Du VET det er et fett spill når manualen har fått en M!

Edit: Det jeg derimot har, er bilde av en "Golden Hammerburst".

207319-1.jpg?rand=BC698CFA-E67A-1F12-A58C14A6BE5F8495

Da er det vel ganske lett og forestille seg hvordan en Golden Lancer ser ut.

nooo you stole my thunder :cry:

du kunne ikke gi meg 10 sekunder engang.... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...