Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Delvis enig med deg. Nå som man kun kan få Achievements i Ranked matches er det helt høl i hue, da alle Ranked blir da fyllt opp av Achievement horer, og ikke seriøse spillere.

I Gissj 2 kunne de beholdt "drepp 100" Achievementene fordi man nå kan få Achievementer i alle moduser, det være Campaign, Horde, Ranked eller Player Match. Da tar det plutselig ikke lange tiden å få Achievementene og folk får prøvd ut de froskjellige våpnene.

Slik det er i dag med tvungen Ranked = BUU!

Slik det er i Gissj 2 med lame Achie = BUU!

Få G1 sine Achievementer i Giirsjjh2 = YAY!

Ja, det blir jo sykt kult å få 100k kills online, når alle får det på Horde...

Lenke til kommentar
Hvem stemmer for at trådstarter aka Toman aka "mangen" (som han sier hele tia, lol) setter bindestrek mellom "Gears of War" og "kaféen"? Usannsynlig dritirriterende skriveleif.

Har gjort det nå!!

SÅ jeg har "mangen" nick både Toman, "mangen". Jaja, suit yourself, could't care less :)

Forresten kansje jeg vurderer å bytte nick til mangen85 da, da er jeg ready for Gears Of War 2 lol!

Lenke til kommentar
Ja, det blir jo sykt kult å få 100k kills online, når alle får det på Horde...
For 100k kills er det noen som hadde fått lovlig (uten boosting) før år 2041 uansett?

Tja, jeg har over 50k kills i COD4... Boffen har over 60 og Lordshaft har jo faktisk 110k eller noe nå, så det er vel ikke så altfor usannsynlig achievement.

Hadde jo vært litt kult med 100.000 kills i MP. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...