ultimatedeskjet Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvem stemmer for at trådstarter aka Toman aka "mangen" (som han sier hele tia, lol) setter bindestrek mellom "Gears of War" og "kaféen"? Usannsynlig dritirriterende skriveleif. Jeg er lett med. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvem stemmer for at trådstarter aka Toman aka "mangen" (som han sier hele tia, lol) setter bindestrek mellom "Gears of War" og "kaféen"? Usannsynlig dritirriterende skriveleif. Jeg er lett med. la leifen leve, eller send han en PM. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Delvis enig med deg. Nå som man kun kan få Achievements i Ranked matches er det helt høl i hue, da alle Ranked blir da fyllt opp av Achievement horer, og ikke seriøse spillere. I Gissj 2 kunne de beholdt "drepp 100" Achievementene fordi man nå kan få Achievementer i alle moduser, det være Campaign, Horde, Ranked eller Player Match. Da tar det plutselig ikke lange tiden å få Achievementene og folk får prøvd ut de froskjellige våpnene. Slik det er i dag med tvungen Ranked = BUU! Slik det er i Gissj 2 med lame Achie = BUU! Få G1 sine Achievementer i Giirsjjh2 = YAY! Ja, det blir jo sykt kult å få 100k kills online, når alle får det på Horde... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det blir jo sykt kult å få 100k kills online, når alle får det på Horde...For 100k kills er det noen som hadde fått lovlig (uten boosting) før år 2041 uansett? Random Ny YouTube MP Gameplay Video Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvem stemmer for at trådstarter aka Toman aka "mangen" (som han sier hele tia, lol) setter bindestrek mellom "Gears of War" og "kaféen"? Usannsynlig dritirriterende skriveleif. Har gjort det nå!! SÅ jeg har "mangen" nick både Toman, "mangen". Jaja, suit yourself, could't care less Forresten kansje jeg vurderer å bytte nick til mangen85 da, da er jeg ready for Gears Of War 2 lol! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Ja, det blir jo sykt kult å få 100k kills online, når alle får det på Horde...For 100k kills er det noen som hadde fått lovlig (uten boosting) før år 2041 uansett? Tja, jeg har over 50k kills i COD4... Boffen har over 60 og Lordshaft har jo faktisk 110k eller noe nå, så det er vel ikke så altfor usannsynlig achievement. Hadde jo vært litt kult med 100.000 kills i MP. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Med noen respawnmodes, som det jo ser ut til å være, pluss 5on5 og matchmaking, ser jeg ikke 100k kills som umulig på halvannet år, elns. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Some dood made Gears 1 Hammerburst. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Nice den der.. Spilte litt online istad, ble eid så hardt Fikk drept noen da men.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Alle blir eid fra tid til annen Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Alle blir eid fra tid til annen Fra tid til annen? Jeg blir eid døgnet rundt Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Eller bare spille noen timer om dagen. Da blir du ikke eid døgnet rundt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må jo være lov å komme med tips Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Såklart all hjelp tas imot med takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Eller bare spille noen timer om dagen. Da blir du ikke eid døgnet rundt. eller naturtalent, slik som meg.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 Eller bare spille noen timer om dagen. Da blir du ikke eid døgnet rundt. eller naturtalent, slik som meg.. Eller proen som jeg er Banka deg og DeadCaparzo for noen måneder siden hehe!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 pøh, dummeste jeg har hørt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå