Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 De tar med Tyro Station og ikke War Machine?TENKTEDETSAMMESELV!?! HVAFAENA!?! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Midnight releases? Noe som kommer til å skje i vårt lille land? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 neppe, vi får heller fortjene dette gullvåpenet, sikkert noe med MP å gjøre kom til den "ranken" osv Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 neppe, vi får heller fortjene dette gullvåpenet, sikkert noe med MP å gjøre kom til den "ranken" osv Vil det være Rank system i Gears 2, noe alla Cod 4/Halo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) tror ikke det, men kanskje? siden de har matchmaking.. hmm usikker Endret 1. oktober 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå kommer jeg til å få bling-bling på dag èn jeg da, men. Limited Edition FTW! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hjelper ikke med bling-bling nåru griner etter mor uten hode Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 neppe, vi får heller fortjene dette gullvåpenet, sikkert noe med MP å gjøre kom til den "ranken" osv Vil det være Rank system i Gears 2, noe alla Cod 4/Halo? Det er det i Gears Of War 1 også. Du ser den bare ikke. Faktisk. Hjelper ikke med bling-bling nåru griner etter mor uten hode Du tenker på rett etter jeg plukker opp sniper ja? Ja, det kan du si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Nå kommer jeg til å få bling-bling på dag èn jeg da, men. Limited Edition FTW! ja det er Lancern, men det er en til. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Dev Diary 4. Enter teh horde i EITCH DEE! http://www.gametrailers.com/player/40653.html Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Irriterer med at MS er så treige med og oppdatere Xbox Live. Ikke engang forrige ukes ViDOC er oppe der Endelig kan jeg iallefall sette meg ned med denne i HD også. (Sa endelig for å påpeke at denne videoen er OLD NEWS for Lakus, og for å promotere mine videofindingskills. Have a nice day ) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Var derfor jeg la til eitch dee. Du som på død og liv skal ha kudos for alt.. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Hva er dette her for noe da mon tro? Siste bildet er litt større. Endret 1. oktober 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Sannsynligvis en av de COG Tags som blir delt ut i premier osv. -------------------- Fikk nettopp Don't Hurt 'Em - 20G (Hammer of Dawn/Doris) Blir nok mye Annex horing på Lakus fremover når ingen andre spiller. Finfin hagle/skyte-trening er det og. Mangler bare THIS. IS. ANNEX! og Inconcievable, og ettersom jeg har spilt en del Annex fra før er det ikke mye igjen. Dropper selvfølgelig alt håp om Seriously Endret 1. oktober 2008 av Lakus Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er glad de fjerna de "Drep 100 stykker med * våpen" .. Å måtte loke rundt med et våpen du absolutt ikke liker å seigpines på den måten er idiotisk. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Delvis enig med deg. Nå som man kun kan få Achievements i Ranked matches er det helt høl i hue, da alle Ranked blir da fyllt opp av Achievement horer, og ikke seriøse spillere. I Gissj 2 kunne de beholdt "drepp 100" Achievementene fordi man nå kan få Achievementer i alle moduser, det være Campaign, Horde, Ranked eller Player Match. Da tar det plutselig ikke lange tiden å få Achievementene og folk får prøvd ut de froskjellige våpnene. Slik det er i dag med tvungen Ranked = BUU! Slik det er i Gissj 2 med lame Achie = BUU! Få G1 sine Achievementer i Giirsjjh2 = YAY! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Tror ikke jeg har spillt mer enn en time online Gears of war, shame on me. Men har ihvertfall gjort ferdig campaignen da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Shame on you! Men gled deg iallefal til Gissj 2, da blir det nok en gang en mylder av norske Gissj spillere. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hvem stemmer for at trådstarter aka Toman aka "mangen" (som han sier hele tia, lol) setter bindestrek mellom "Gears of War" og "kaféen"? Usannsynlig dritirriterende skriveleif. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå