Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jaja...dette var jo gledelige nyheiter for xbox gameren i meg..sjølv om 08 er i mitt syn ps3 sitt år..;)

spørsmålet er korleis Epic skal toppe Geow med ein 2'er, sidan 1'aren etter min meining var eit spill av ypperste kvalitet..

Epic kunne fint bare lagt på et ekstra map og en ekstra kommentar uten at jeg hadde merka det fordi jeg var i lykkerus.

Lenke til kommentar

Gleder meg ikke til Gear 2 siden 1-ern er et kjedelig spill hvis du spør meg. Men jeg må si at grafikken ser helt forjævlig syk ut. Ser jo helt ekte ut...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
2279428329_eba58dbafa_b945.jpg
Endret av Zeph
Zephedit: Stort bilete = skjult
Lenke til kommentar
Tipper der spillet virkelig topper enern, blir i multiplayer. Skikkelig ranksystem, med våpen unlocks kanskje, og flere moduser og maps. Kanskje til og med kjøretøy? (Vil vi ha det?)
Kjøretøy? Never!

Men litt unlocks osv som di sier hadde vært kult, og spesielt samme klantag greie som i COD4.

I tillegg håper jeg på en litt mer variert enspiller, med masse historiefortelling.
Gleder meg som ett barn til historien jeg.

Man sitter mitt i mørket, alle andre ville pissa på seg av frykt, men ikke Marcus Fenix.

Lenke til kommentar
Som i fjor, mange flotte spill i 2008 også!

Birger :)

2007 var et fantastisk spill år, men jeg lurer på om ikke 2008 blir enda bedre, ihvertfall for min del som digger actionspill i 3. person :thumbup: I mars kommer Dark Sector, i april er det klart for årets STORE høydepunkt; GTA IV, og videre utover året kommer Star Wars: The Force Unleashe, Alone in the Dark, Saints Row 2, Prototype, Dead Space, Mercenaries 2, Brütal Legend, Just Cause 2, Mafia 2 og altså Gears of War 2 i november. Kanskje kommer også Alan Wake, og i tillegg de andre genrene, fps shooterne, rpg'ene osv. Herrejemini, blir dyrt dette her :mrgreen:

Lenke til kommentar
Da er det kanskje håp om at cut-scenes ikkje vil hakke i GeOW2, samt at splitscreen vil gå 100% flytende? :p
Gears gikk alltid perfekt hos meg :love:

Tviler på at spillet gjikk med forskjellig ytelse rundt om ;) Men dette ble jo påpekt i omtaler rundt om også :)

Men eg oppfattter hakking med ein gang da, uten at det påvirker opplevelsen noe særlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...