Gusarov Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Her er en filmen ifra messa. Fin entrè av Cliffy må jeg si. Hehe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) hmmm da må jeg spille gears på nytt i alle fall. Kan ikke huske det.. Se på denne linken i stedet, her kan du faktisk se hva cliffy gjør med chainsaw`en. Drit kul måte og annonsere spillet på må jeg si. Endret 21. februar 2008 av Bare Ban Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 OMFG!!! Trodde faen ikke det skulle komme så tidlig som i november! Konge! På tide jeg finner fram Gears å tar meg noen runder snart, er jo et greit spill. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2008 Beste spill ever til 360 Dette kan bli enda bedre enn første. Da historien du kommer i så er du midt inni i helvette mildt sagt.. Kansje den traileren som viste hvordan du drepte locusten kan faktisk du gjør ingame Viss det skjer så er det dritbra Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 OM#G indeed, Jørgen. Legger meg å sover til november jeg nå gutta, snx. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 jaja...dette var jo gledelige nyheiter for xbox gameren i meg..sjølv om 08 er i mitt syn ps3 sitt år.. spørsmålet er korleis Epic skal toppe Geow med ein 2'er, sidan 1'aren etter min meining var eit spill av ypperste kvalitet.. Epic kunne fint bare lagt på et ekstra map og en ekstra kommentar uten at jeg hadde merka det fordi jeg var i lykkerus. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Gleder meg ikke til Gear 2 siden 1-ern er et kjedelig spill hvis du spør meg. Men jeg må si at grafikken ser helt forjævlig syk ut. Ser jo helt ekte ut... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 21. februar 2008 av Zeph Zephedit: Stort bilete = skjult Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Tipper der spillet virkelig topper enern, blir i multiplayer. Skikkelig ranksystem, med våpen unlocks kanskje, og flere moduser og maps. Kanskje til og med kjøretøy? (Vil vi ha det?)Kjøretøy? Never!Men litt unlocks osv som di sier hadde vært kult, og spesielt samme klantag greie som i COD4. I tillegg håper jeg på en litt mer variert enspiller, med masse historiefortelling.Gleder meg som ett barn til historien jeg.Man sitter mitt i mørket, alle andre ville pissa på seg av frykt, men ikke Marcus Fenix. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Som i fjor, mange flotte spill i 2008 også! Birger 2007 var et fantastisk spill år, men jeg lurer på om ikke 2008 blir enda bedre, ihvertfall for min del som digger actionspill i 3. person I mars kommer Dark Sector, i april er det klart for årets STORE høydepunkt; GTA IV, og videre utover året kommer Star Wars: The Force Unleashe, Alone in the Dark, Saints Row 2, Prototype, Dead Space, Mercenaries 2, Brütal Legend, Just Cause 2, Mafia 2 og altså Gears of War 2 i november. Kanskje kommer også Alan Wake, og i tillegg de andre genrene, fps shooterne, rpg'ene osv. Herrejemini, blir dyrt dette her Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da er det kanskje håp om at cut-scenes ikkje vil hakke i GeOW2, samt at splitscreen vil gå 100% flytende? Gears gikk alltid perfekt hos meg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Enig, 2008 blir om ikke like bra som 2007, så kommer det jævlig nært. GTA IV, Saints Row 2, Star Wars: The Force Unleashed, Mercenaries 2, Alan Wake som du nevner pluss enda fler. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Hahaha, beste utsagnet sålangt. Her er litt av den Tech demoen hvor de bruker Gears 1 med oppdatert Unreal Engine. http://www.gametrailers.com/player/usermovies/179571.html Skulle gått ann å "embedde" filmer fra den siden inn i forumet da Gametrailers er spillenes svar på youtube. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 http://www.gametrailers.com/player/30825.html For dei som ikkje har sett tech demoen. Crazy stuff. GoW2 blir fantastisk! Jepp, eg forkortar Gears of War som GOW. What ya gonna do 'bout it? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 (endret) Skulle akkurat til og poste den... Håper en HD versjon av Tech Demoen kommer snart! EDIT: Drit i det siste jeg sa. Endret 21. februar 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Da er det kanskje håp om at cut-scenes ikkje vil hakke i GeOW2, samt at splitscreen vil gå 100% flytende? Gears gikk alltid perfekt hos meg Tviler på at spillet gjikk med forskjellig ytelse rundt om Men dette ble jo påpekt i omtaler rundt om også Men eg oppfattter hakking med ein gang da, uten at det påvirker opplevelsen noe særlig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Eit innlegg med unødig provosering der brukaren ikkje hadde tenkt å vitje tråden meir er fjerna, inkludert svar på dette innlegget. Lenke til kommentar
The Jester Race Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg ble faen meg rørt av denne nyheten og teaseren! Føler meg som en ekstrem nerd akkurat nå. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Dette blir årets beste skytespill! Garantert! Ødeleggbare baner, herlig fysikk, kjempegrafikk, bedre skygge effekter, gameplayet til GeOW.. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Gears of war 2 <3 håper det blir like bra som det første spillet! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Cliffy B sa at GeOW 1 bare var en liten smak på hva som venter oss, så det skal nok bli ett av årets spill! http://www.gametrailers.com/player/30894.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå