Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Samme her. Har i skrivende stund ca 80 stk på lista mi, alle norske, og alle hyggelige. Hvis jeg skulle telt alle som har vært innom lista mi (alle har vært norske!) så er vi vel oppe i 3-400stk. Hvis noen er borte fra xboxen i evigheter og jeg ikke kan huske å ha spilt med de noe særlig blir de slettet og erstattes med en annen nordmann. De jeg har på lista mi nå er alle hyggelige folk jeg kan sette meg ned å prate/spille med. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 96 folk på lista mi, i overkant av 90 er norske. Er det noen som ikke har vært på på en god stund, og ikke har lagt fra seg en beskjed, da forsvinner de. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 jau, har 95 venner på live nå, alle er Norske!Løkki mi! Det er fordi du er ql. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) 3 på lista mi >_> en irl venn som jeg spiller med nå og da, en irl venn som ikke har vært på på evigheter og en i familien som er på ganske ofte men som jeg aldri spiller med.. sosial, jeg? Endret 28. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Da var Campaign gjennomført i Coop -igjen. Selvfølgelig på Insane Bring on the next GAME! Endret 28. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Da var Campaign gjennomført i Coop -igjen. Selvfølgelig på Insane Bring on the next GAME! Campaignen har jeg og vel fullført over 5 ganger Det er så sinnsykt bra spill, men enda bedre spill når jeg eide deg i gears Of War på søndagen Lakus Dette skal du kjenne mer av når Gears Of War 2 kommer om 39 dager, så prepare for war du Lakus, fordi du skal bli slakta mer Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har spilt litt Gears nå. Det begynte nettopp å regne voldsomt. Tror det er i begynnelsen av akt 3. Kan ikke si at jeg har blitt hektet enda. Er faktisk litt skuffet, men kan jo hende det kommer... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Har fullført spillet mer enn deg, så det så Sikkert oppe i 10-11 tilsammen. Men nå skal ikke du bli for kjepphøy her. Det er du som vanligvis får hue ditt trøkt ned i asfalten, ikke jeg Til Qweac: Jeg synes nå at det er i Online med nordmenn dette spillet skinner. Singleplayeren er kort, voldelig og brutal, men Multiplayeren er awesum. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Har fullført spillet mer enn deg, så det så Sikkert oppe i 10-11 tilsammen. Men nå skal ikke du bli for kjepphøy her. Det er du som vanligvis får hue ditt trøkt ned i asfalten, ikke jeg Til Qweac: Jeg synes nå at det er i Online med nordmenn dette spillet skinner. Singleplayeren er kort, voldelig og brutal, men Multiplayeren er awesum. jaja men du klarer ikke å fullføre med å drepe meg da , hahaha Det såg jeg når vi spilte meg og en annen mot du og xXZorroZorXx og han var host, ikke jeg . Dere ble eid av meg omtrent gang på gang, alltid meg alene mot dere 2, og derme easy prey for me Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja faen. Hver gang du ble downet så reiste du deg ALLTID opp igjen rett før jeg ladet ferdig eller noe sånt. Ble godt irriterende etterhvert Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har på følelsen at Toman kan tappe A noe helt sykt fort. Det er derfor han kommer seg opp så styggfort. Et eller annet gjør han ihvertfall... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Ja du har merket det du og? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. september 2008 Forfatter Del Skrevet 28. september 2008 Jeg har på følelsen at Toman kan tappe A noe helt sykt fort. Det er derfor han kommer seg opp så styggfort. Et eller annet gjør han ihvertfall... Det er noen ganger jeg kan trykke noe innmari fort med A-knappen ja Men det er ikke alltd da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Huge Gears of War 2 blow-out at 5pm BST today Gears of War 2. It’s 360’s biggest game of the year. On every level, it’s a beast. Make sure you’re watching VG247 at 5pm today, for a whopping interview with dev lead Cliff Bleszinski. 16 new screens and full hands-on impressions of the first two chapters, played in co-op. Kilde! -------------------- Btw, hvorfor voldtok du emnetittelen? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Woah, lyder godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 må ikke se for mye på Gears 2 nå da Lakus, må ha litt overraskelser når det kommer... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Damn you, Lakus! Du stjal min heder, ære og internett respekt! Du skal blø i Gears 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 må ikke se for mye på Gears 2 nå da Lakus, må ha litt overraskelser når det kommer...I can't help myself! Er ikke video av de to første chapterne forresten, bare snakk. Damn you, Lakus! Du stjal min heder, ære og internett respekt! Du skal blø i Gears 2 Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Den greia som Lakus linka,, var det klokka 4 eller klokka 6? IQ er noe dritt. Endret 29. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå