boffeeen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "We have 155454 registered members" Ser dårlig ut gitt, tror jeg dropper det. Får heller ta en helvettes killfest over Live. Tror kanskje jeg har plass til så mange, for jeg tror vi kan bruke kjellerstua Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Tror kanskje jeg har plass til så mange, for jeg tror vi kan bruke kjellerstua Greit, men da skal jeg ha stolen! Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Flytte til OT-baren? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Nei, fordi da halveres postcounten min. Og herregud, vi diskuterer en Gears 2-fest hos Boff3n. Hvordan i all verden er det OT i en tråd som handler om Gears 2? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jau, jau. Bare jeg slipper å sitte på en pute på gulvet. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Må da være lov til å gå litt utenfor hva som er nytt i Gears 2 o.l. Og vi har vel oppsumert det ganske greit allerede. Dessuten, plasseres den i OT baren vl ingen se den. Tråden ligger da fint her i MS-forumet. Endret 27. september 2008 av E-wok Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Jada. Det er en kafé, litt prat rundt går fint. Blir sikkert nok av prat om GOW2 når det faktisk har kommet ut. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Så lenge folk klarer å holde seg til noe rundt Gissj 2 ser jeg ikker noen problemer. Å ha en tråd for harde fakta er trist, og vil ikke celle noe interesse i forumet. Men ekstreme perioder (4-5 sider anyone) er kanskje litt mye, og man burde kan tenke seg om to ganer før man poster i slike tilfelelr. Når det bare er 41 dager igjen til release er det vel litt teit og få tråden stengt? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "We have 155454 registered members" Ser dårlig ut gitt, tror jeg dropper det. Får heller ta en helvettes killfest over Live. Tror kanskje jeg har plass til så mange, for jeg tror vi kan bruke kjellerstua SHOTGUN!!!! Nei men ser fram til coop her, ser ut som dem legger mer vekt på coop spillingen nå. Ikke at dem gjorde en dårlig jobb sist. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Coop funker dårlig for meg, da jeg har null venner som spiller Gears. Det er begrenset hvor festlig det er å spille med en random amerikaner. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 JAFORDETERBAREAMERIKANEREPÅLIVE MHMHMHMHMHMH Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Ok, en tysker da. Det hadde vært noe. Edit: Eller kanskje en nordmann Dette må jeg undersøke. Endret 27. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 En av tingene jeg hater med Gears multiplayer er at man nesten alltid blir kalt for en "faggot" "motherfucker" osv av en random dum amerikaner. Har ikke en gang starta spillet eller snakka en gang før noen kaller meg for noe. Trangsynte amerikanere. Men på en annen side, blir glad når jeg finner en match med normale amerikanere though. Boff3n det er jo nesten bare amerikanere som spilelr gears, eller andre som ikke en gang snakker. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Eh, ja. Du spiller med feil folk, det er jo selvfølgelig et flertall amerikanere, da det er der det er flest XBL-accounts, men det hindrer ikke dere i å legge til folk som spiller Gears på lista deres, og spille med dem. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Selvfølgelig ikke, men det hadde vært fint å spille med noen positive folk som du ikke kjenner også. Og gidder ikke ha masse folk jeg ikke kjenner bare fordi de spiller Gears heller. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Vel, folk generellt sett er drittsekker, så du kan egentlig ikke forvente deg noe annet om du spiller pubs. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 De pleier å være hyggelig med meg. Sikkert fordi de tror jeg driver med drugs... I går var det en som spurte om jeg var høy. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Og gidder ikke ha masse folk jeg ikke kjenner bare fordi de spiller Gears heller.Da er det nok ikke noen andres skyld enn din egen det at du ikke spiller med annet enn amerikanere. Hvordan blir man kjent med folk uten å ta kontakt? Hvis man ikke gidder å legge i litt energi i å få "Xbox venner" får du det heller ikke. Happy gaming Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 jau, har 95 venner på live nå, alle er Norske! Løkki mi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå