Essem Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg så deg ikke engang. Visste ikke at jeg hadde downa deg Plutselig så jeg du lå der og tenkte at jeg skulle løpe bort og brife med litt curb stomp. Det gikk jo som det måtte gå... Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Ja, likte godt den ene headshotten jeg hadde på deg , jeg var downa og du bomma og bomma, jeg trodde for sure jeg skulle dø men neida.. Hvordan var det å bli headshotta og se lagkameratene dine bli headshotta gang på gang av meg da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 http://kotaku.com/5055347/best-buy-getting...e+order-rc-tank Tror ikke vi får noe alà det samme.. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Tror ikke vi får noe alà det samme.. Noe så jalla... Radiostyrt tanks. :!: Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Og allikevel har jeg lyst på en! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Og allikevel har jeg lyst på en! Kan jo lik så godt hive to hundrelapper ut av vinduet, men. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så.. hvis jeg kaster to hundrelapper ut av vinduet, kommer det en radiostyrt tanks tilbake? Hvordan fungerer det? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Kommer rullende opp oppkjørselen din og parkerer pent ved siden av bilen. God natt. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Så den kommer med batterier? Hmm.. har bare tohundrelapper her nå og orker ikke dra i minibanken - funker det fortsatt? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Yay, kommer ut to dager før bursdagen min Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Ja, likte godt den ene headshotten jeg hadde på deg , jeg var downa og du bomma og bomma, jeg trodde for sure jeg skulle dø men neida.. Hvordan var det å bli headshotta og se lagkameratene dine bli headshotta gang på gang av meg da? Men du er da en liten Gears Of War nerd i forhold til meg da Haha, jeg er ikke så god da, har mine dårlige og gode dager men dette endrer seg når jeg skal spille aktivt Gears Of War 2 når det kommer!!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Men du er da en liten Gears Of War nerd i forhold til meg da Haha, jeg er ikke så god da, har mine dårlige og gode dager men dette endrer seg når jeg skal spille aktivt Gears Of War 2 når det kommer!!! Pøh. Jeg fikk ikke Gears før i mars i år. Alle dere har sikkert hatt det siden 2006, ergo, dere er noobs, jeg er bare god. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Yay, kommer ut to dager før bursdagen min Dagen før min. :fun: Bare å komme på Gears-kalas hos meg lørdag den 8. Absolutt alle på forumet er invitert. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 hehe jo takk Det kommer nok til og bli trangt og godt hvis alle dukker opp Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 "We have 155454 registered members" Ser dårlig ut gitt, tror jeg dropper det. Får heller ta en helvettes killfest over Live. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 partypooper /sadface Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Men du er da en liten Gears Of War nerd i forhold til meg da Haha, jeg er ikke så god da, har mine dårlige og gode dager men dette endrer seg når jeg skal spille aktivt Gears Of War 2 når det kommer!!! Pøh. Jeg fikk ikke Gears før i mars i år. Alle dere har sikkert hatt det siden 2006, ergo, dere er noobs, jeg er bare god. Jaja, men så har jeg ikke spilt gears OF War live i ikke ett halvt år engang Ca 4 måneder og alle dagene går det ikke bare med Gears, kansje 4dager uken og ca 3timer spilling.. Men spiller bare for fun Dette kommer til å skje i 2eren, play for fun!! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Your in the zone baby! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå