Bruker-104685 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Når Gears Of War 2 kommer ut den 7.november endrer jeg tråden til: Gears Of War 2 er endelig ute!! For meg så er julaften mer enn 3 ganger dette året, Gears Of War 2, Fable 2, FarCry 2, Fallout 3, Mirror's Edge, Prince Of Persia, Resistance 2, Motorstorm 2 .. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Siden når ble villhøneklør piss? Idiotjørgen. Jeg tulla. Det kan jo ikke være piss fordi klør er noe som vokser på tær/poter og piss er noe som kommer ut av tissen. Skaljegleggemegnå?Jadetskaljeg. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg begynte å lure, men bra vi fikk klarhet i den saken! Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Noen andre som er vanvittig lei av connection i Gears? Jeg får faen ikke drept noen når kulene kommer 0.5 sekunder etter jeg har trykka. Pluss vi som bor så langt fra usa da blir det enda mer vanskelig å finne en god match med bare bra connection på alle. Faen, jeg blir så irritert at jeg ikke kan spille 1 god match en gang! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 All a part of the game. Husker i glanstiden min så syntes jeg at det var møkkvanskelig å spille på host da jeg alltid regna med så-så mye lagg. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) All a part of the game.Husker i glanstiden min så syntes jeg at det var møkkvanskelig å spille på host da jeg alltid regna med så-så mye lagg. Vet det er "all part of the game" i Gears, men det skal ikke være sånn at min connection har noe å si for alle andre som spiller på multiplayer spill. Hvis jeg har dårlig connection så burde ikke det ha noe å si i forhold til de andre og omvendt. Håper de har fiksa det i Gears 2! Å være host er jo den beste posisjonen man kan være for da har man null lagg selv. Endret 25. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Selvfølgelig har din connection noe å si for alle andre sin connection til deg. Lagger du, lagger alle andre, akkuratt som nissen og pinnekjøtt. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Når jeg hoster ja, da har det noe å si hvis jeg har en rævva linje. Men jeg snakker om at selv om man har en bra linje så avhenger det av de andre 7 spillerne sine internett linjer også om man får bullet lag osv. Dette er jo kjent, kanskje du ikke visste det fra før men. Har lest at i Gears 2 så skal lag osv bare avhenge av hvor god linje og bra connection til XBL du har og ikke ha noe å si om en annen spiller har en dårlig linje. Så for å si det på en enklere måte, har 1 spiller en dårlig linje eller connection så er det bare den spillern som opplever lag, ikke de andre. Har bare lest det noen andre har skrevet på andre forum så jeg er ikke sikker men håper og tror de har lært av feil i Gears 1. Endret 25. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Du vil jo selvølgelig oppleve lagg fra andre på grunnlag av deres connection, slik er det i alle nettspill. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Du vil jo selvølgelig oppleve lagg fra andre på grunnlag av deres connection, slik er det i alle nettspill. Hvis jeg sitter med en fiber linje på 100mb opp/ned og 1 annen spiller har en dårlig linje så skal ikke jeg oppleve lag. Ja, jeg ser at han lagger rundt i spillet men jeg skal ikke lagge når jeg skyter eller går. Det er ikke noe nytt det da at Gears 1 har dette problemet. Spør andre. Endret 25. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hvis hosten ikke er så god, så skjer det, jo. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Tror du misfortsår egentlig hva jeg mener. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Nei. Om én eneste kar lagger kan det påvirke hele spillet, dette skjer i ALLE spill, det er jo bl.a derfor CS har autokick av laggere. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Nei.Om én eneste kar lagger kan det påvirke hele spillet, dette skjer i ALLE spill, det er jo bl.a derfor CS har autokick av laggere. Eh, nei? Cs er et fint eksempel siden du har så vanskelig å forstå. Hvis jeg lagger på en cs server så har ikke det noe å si for de andre spillerne sin ping/lag å gjøre. Hvis jeg har høy ping i cs og lagger så lagger bare jeg, og ikke andre. Og det er det som skjer i Gears 1, at hvis noen av de 8 spillerne har en dårlig connection så får alle litt lag. Alle spillerne i Gears 1 er liksom tilknytta hverandre i steden for at man står for seg selv hvis det ga noe mening. Det er dette jeg mener med at de forhåpentligvis har fiksa dette i Gears 2. Endret 25. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 MEN DET ER JO SÅNN I ALLE NETTSPILL PÅ XBL Du bare merker lagg sinnsvakt godt på Gears.. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) MEN DET ER JO SÅNN I ALLE NETTSPILL PÅ XBL Du bare merker lagg sinnsvakt godt på Gears.. En gang til, nei! Hvor god linje man har avgjør om man lagger eller ikke i de fleste spill. Vent til diskusjon.no har våknet så får du se at jeg har rett, du har feil. Quote fra Xbox.com sine sider "NATs don't affect game lag — NATs are all about connecting to other players." Det vil si at NAT har bare noe å si om man ser hverandre, finner hverandre eller hører hverandre i spill. Derfor får man også ofte connection lost i Gears. Uansett OT . Gleder meg til å teste ut alle de nye executions man får i Gears 2! Endret 25. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Ja, det gjør det, men i alle spill på xbl så kan en person med mye lag påvirke alle, bom basta, spillt mer enn deg og satser på empiri i dette tilfellet. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 For det første, empiri? For det andre, hvordan vet du om du har spilt mer enn meg eller ikke og hvor mye man har spitl har ikke noe å si her har det vel? For det tredje, hvis en person lagger i et spill som for eksempel cs så ser jeg at den personen hakker rundt i spillet men jeg får ikke lag for det! Jeg kan gå rundt i spillet og skyte uten at jeg hakker rundt. Hva er det som er så vanskelig å skjønne? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg forstår deg og sier bare at dette er ikke eksklusivt for Gears. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Skifta en del klan-tags i det siste Boff? ;| Uansett, oktober - november sørger for at undertegnede opplever den dyreste spill-høsten noensinne, med i gjennomsnitt et bra spill hver uke fra slutten av Oktober, så vil det fly en del lønningspenger ut av bankboksen gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå