Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!

Anbefalte innlegg

Knallbra nyhet!

Håper denne kjempinga kommer med i gameplayet. Hadde vert litt kos å stå face to face sammen med ein locous og grynte villt sånn av og til. Fleire killer moves med motorsaga hadde vert råbra.

Seriøst, endelig er det offisielt! Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unreal Engine 3 skal være kraftig oppdatert siden GoW 1, så dette lover bra for bedre grafikk:

11:07: Welcoming Epic's Michael Capps on stage. He is the president of Epic Games.

Epic's Michael Capps talks Unreal Engine.

11:08: Mentions success of Gears of War and Unreal, but it looks like he is here to talk about Unreal Engine 3. A trailer runs that shows UE3 games that are already out on 360.

11:10: "Imagine what Gears of War would look like if we launched it today." CEO comes out to talk about updates on Unreal Engine. Ambient Occlusion technology is one thing they've added. This is good for more realistic shadows.

11:11: A video is showing of Gears of War with hundreds of enemies running down the road to show off new tech. Water and splash effects are shown, again using Gears of War on updated engine.

11:11: Other additions: soft body physics shown with a cube of gross meat, destructible environments shown with exploding wooden fences and concrete.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

GeoW 2 kommer sikkert til å bli bedre enn 1. Grafikken er selvfølgelig oppdatert siden det første kom ut i 2006. Historien i enern var ikke all verden, så der har de ikke så mye å tape. Når det gjelder gameplay var det ganske perfekt, så de endrer de sikkert ikke så mye.

Når jeg sier at historien ikke er all verden, betyr det selvfølgelig ikke at jeg ikke likte den. Marcus Fenix er en stilig kar han, men historien var ikke akkurat dyp. Det skulle den heller ikke være, og jeg elsket spillet ;)

Lenke til kommentar
Når jeg sier at historien ikke er all verden, betyr det selvfølgelig ikke at jeg ikke likte den. Marcus Fenix er en stilig kar han, men historien var ikke akkurat dyp. Det skulle den heller ikke være, og jeg elsket spillet ;)

Her må jeg si en ting. Derfor historien i den 1 gears ikke virket så dyp er av den grunn du ble jo kastet ut i det rett og slett. En fremmed planet som er nuka med Loctusene som herjer. Så fikk vi ikke akkurat så dyp innsikt i historien. Men etter og har hørt på teaser traileren til Gears2 minst 40 000 ganger tror jeg, på død og liv vi får vite mer av historien her: Det som og var meningen til og begynne med. Du kan høre Santiago heter han vel. Si dette; "If Something happens to me, promes me to look for Maria."

Hmmm.. hvem er så Maria? Kona hans? Dattera hans? Hvem vet? Det jeg vet er at vi får bli kjent med disse massive anobole steroide monsterne av mennesker på et dypere nivå. Her begynner historien.

Vi bare skrapet borti starten med gears1...

Endret av Bare Ban
Lenke til kommentar

Dette blir jo bare helt konge :D Ble skikkelig glad når jeg leste at spillet faktisk kommer om 9 måneder. Med andre ord. Epic og MS er akkurat ferdig med hyrdestunden, og i november kommer det noe vakkert ut av dem begge, nemlig Gears of War 2 :D

Eneste som mangler nå er at de annonserer Crackdown 2 også :D MS made my day :D

Lenke til kommentar

Både Mario Kart og Gears 2 samme dag. Wow! Jeg hadde ikke venta noen av delene. Av en eller annen grunn har jeg ikke trodd på at GeoW2 var en mulighet før laaangt fram i tid. Heldigvis tok jeg feil.

Tipper der spillet virkelig topper enern, blir i multiplayer. Skikkelig ranksystem, med våpen unlocks kanskje, og flere moduser og maps. Kanskje til og med kjøretøy? (Vil vi ha det?)

I tillegg håper jeg på en litt mer variert enspiller, med masse historiefortelling.

Og noen nye, kick-ass våpen please!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...