Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Noen som er up for it tunite da? Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Spilte gears en tur i går. Ingen norske... Skuffende, gutta. Måtte gi opp etter 10 min, mest på grunn av lagg®. Ey! Jeg spilte i hele går kveld, men jeg fant heller ingen norske Hva er GT ditt?? Så kan vi ta en macth sammen en gang Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Spiller nå. GR Lande Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Tenkte på å spille det litt i dag sjøl, for å varme opp litt til Gears 2 siden jeg garantert er epic rusten. Men jeg har faktisk solgt det...! Eller bytta inn på EB elns.. Hvor fantastisk homo går det ann å være? (Ingen diss til de homofile her inne, hvis noen skulle være det.) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 DU ER HOMOFIL! Men jeg må kanskje trekke tilbake det jeg sa om å spille i kveld. Er rimelig sliten, så det blir nok bare tv titting og litt mat. Kanskje jeg Hoster noen Ranked matcher i 9 tiden. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Prøver å spille litt til Gears of war 2 kommer men det går jo faen ikke å spille mer enn 2 runder før halve laget mitt stikker eller alle får connection problems. Kan ikke folk som har dårlig nett slutte å hoste? Og folk stikker etter de har blitt drept en gang. Satt i over 2 timer i stad og prøvde å spille, det meste jeg fikk spilt var 4 runder! Endret 21. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva er Gamertaggen din da, så kan jeg si ifra neste gang jeg spiller ranked. Går for det meste i Ranked for tiden, da jeg vil sanke så mange Achievementer som mulig før Gissj 2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 shit, jeg har ikke deg og lande på lista, det er jo kriminelt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har på følelsen at denne tråden omhandler alt som har med både Gears 1 og 2 å gjøre. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har på følelsen at denne tråden omhandler alt som har med både Gears 1 og 2 å gjøre. Du har ikke vurdert en karriere som detektiv? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 In this post I will lay down some rules. 1. Post you Gamertag, goddamit! 2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them! 3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort. And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS! 4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play. How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 1. laland360 n0n 2. Vennelisten er altfor nærme fullskapen. Må finne dem som ikke har vært på på lenge for å finne plass til flere. 3. Les: 2. 4. Gears 2 blir spilt ihvertfall hver eneste dag i en uke etter release. Må kjøpe en ny kopi av Gears 1 før jeg kan få spillt det på Xboxen. A note will be posted. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) wups har ikke deg heller Laland, legg meg til hvis du føler du har plass på listen din, har farlig mange der nå, 93 stk, men har altid plass til deg. Endret 21. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Kan sjekke nå! Edit: La deg til nå, er fortsatt èn plass igjen, så nå gjelder det å skynde seg.. Endret 21. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 å... kos Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Og btw, nå har Lakus er kjempeflott post lagret på PC'en sin som skal bli den offisielle "Spille Gissj 2 Sammen" tråden. Om noen prøver å lage en sånn tråd før meg vil jeg gro spedalsk og voldta alle deres barn. BASTA BOM! Endret 21. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har på følelsen at denne tråden omhandler alt som har med både Gears 1 og 2 å gjøre. Du har ikke vurdert en karriere som detektiv? Ikke nok med det. Den omhandler også alt som ikke har med noen av spillene å gjøre. Angående reglene til Lakus, så ligger gamertagen min under hver eneste en av postene mine. Jeg overlater det til dem som vil spille å invite meg Og btw, nå har Lakus er kjempeflott post lagret på PC'en sin som skal bli den offisielle "Spille Gissj 2 Sammen" tråden. Om noen prøver å lage en sånn tråd før meg vil jeg gro spedalsk og voldta alle deres barn. BASTA BOM! Kanskje jeg oppretter en nå jeg har ingen barn Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da voldtar jeg Xboxen din, laptopen din og Last.fm'en din! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Å gode gud, det er jo hele livet mitt. Da skal du få ha "Spille Gissj 2 sammen"-tråden din i fred. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 ØRN ØRN ØØØØØØØØRN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå