Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver å spille litt til Gears of war 2 kommer men det går jo faen ikke å spille mer enn 2 runder før halve laget mitt stikker eller alle får connection problems.

Kan ikke folk som har dårlig nett slutte å hoste? Og folk stikker etter de har blitt drept en gang.

 

Satt i over 2 timer i stad og prøvde å spille, det meste jeg fikk spilt var 4 runder! :mad:

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

In this post I will lay down some rules.

 

1. Post you Gamertag, goddamit!

2. It is not other people's responsibility to add you, it is your responsibility to add them!

3. Because of rule #2: If you dont have friends, it's because you suck at making an effort.

 

And last, but not least: WE ARE NOT MIND READERS!

 

4. It doesnt hurt to actually write something in this thread when you do decide to play.

How the hell are people supposed to know you're playing if you never let them know?

Lenke til kommentar

1. laland360 n0n

2. Vennelisten er altfor nærme fullskapen. Må finne dem som ikke har vært på på lenge for å finne plass til flere.

3. Les: 2.

4. Gears 2 blir spilt ihvertfall hver eneste dag i en uke etter release. Må kjøpe en ny kopi av Gears 1 før jeg kan få spillt det på Xboxen. A note will be posted.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

wups har ikke deg heller Laland, legg meg til hvis du føler du har plass på listen din,

har farlig mange der nå, 93 stk, men har altid plass til deg.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Har på følelsen at denne tråden omhandler alt som har med både Gears 1 og 2 å gjøre.

Du har ikke vurdert en karriere som detektiv?

Ikke nok med det. Den omhandler også alt som ikke har med noen av spillene å gjøre.

 

Angående reglene til Lakus, så ligger gamertagen min under hver eneste en av postene mine. Jeg overlater det til dem som vil spille å invite meg :whistle:

 

Og btw, nå har Lakus er kjempeflott post lagret på PC'en sin som skal bli den offisielle "Spille Gissj 2 Sammen" tråden. Om noen prøver å lage en sånn tråd før meg vil jeg gro spedalsk og voldta alle deres barn. BASTA BOM!

Kanskje jeg oppretter en nå :D

 

 

jeg har ingen barn :new_woot:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...