boffeeen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Usj, må begynne å hore Gears snart, er så lenge siden jeg har spillt det at jeg mangler alt som heter skill. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen i butikker Norge som har lagt ut forhåndssalg av limited edition? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Google Gears til Safari. Tihi. Link! Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hehe...Gears tar over alt! Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen i butikker Norge som har lagt ut forhåndssalg av limited edition? Hos GAME kan du forhåndsbestille spillet hvor du får med Gevær. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Beklager, måtte bare. Så den akkurat (fantastisk film, anbefales! ) og siden det er en stor E i navnet.. Vedder på at du så den på norsk, din noob. Unnskyld meg? Greit nok, det er ikke mye dialog i filmen, men det å se dubbede filmer er helt forferdelig, og sånt vil jeg ha meg frabedt! Jeg brukt ihvertfall en halvtime på å navigere i dekoder-menyene til tv'n for å sette default til engelsk tale og engelsk tekst. (tok så lang tid for den har en aaltfor treg prosessor, ikke fordi jeg er newb i menyene. ) Gissj 2 på Norsk hadde vært lite fett. "Nei.. Jeg kan ikke dø.. Mamma sa alltid at jeg ikke kunne dø..", "Grubber!" og såklart "BAK OSS! WRAAAAARGH" Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "Kan ikke stoppe toget, kjære!" "avføring, ja!" Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 "HYGGELIG!" "SØTT!" "Spis dritt og dø!" den var faktisk litt tøff :o) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Domrian Larsen: Hørte du det? hva i helvette er den lyden? Marius Nilsen: Det er bare vinden. Domrian Larsen: ja lizzom. Når sist høre du vinden si "fiender" Domrian Larsen: Uhh... Det der ekke droner. Marius Nilsen: Bæsj... Ser ut som de har oppgradert. Dag Skjegg: Det er den nye Terje Vakten. Domrian Larsen: Tror du de vet hva vi driver med? Marius Nilsen: Vell, vi er ikke her for å selge småkaker.. Så de vet nok at noe er på gang. Kim: 1, dette er 2, vi kan se dere. Dag Skjegg: Vi vill ha dine kuler hos oss med en gang! Kim: Roger den, sitt trangt. Marius Nilsen: SUG FORTAU! Endret 18. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Epic win Endret 18. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Gissj 2 på Norsk hadde vært lite fett. "Nei.. Jeg kan ikke dø.. Mamma sa alltid at jeg ikke kunne dø..", "Grubber!" og såklart "BAK OSS! WRAAAAARGH" Starring Jon Almås og Trond-Viggo Torgersen. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Link Cole Train Rap på norsk hadde vært noe. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Noen i butikker Norge som har lagt ut forhåndssalg av limited edition? Hos GAME kan du forhåndsbestille spillet hvor du får med Gevær. GAME? Link? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Noen i butikker Norge som har lagt ut forhåndssalg av limited edition? Hos GAME kan du forhåndsbestille spillet hvor du får med Gevær. GAME? Link? Hvis han mener game.co.uk så har de kun Limited Edition, ikke Collector's Edition som inneholder Lanceren. Den har jeg kun sett hos amazon.com, og de sender ikke den til Europa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 nei nei nei, det finnes ikke noe versjon med Lancer. det er èn vanlig versjon og èn Limited Edition. det amazon har gjort er å legge Lanceren med Limited Edition hvis man vill ha den. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) nei nei nei,det finnes ikke noe versjon med Lancer. det er èn vanlig versjon og èn Limited Edition. det amazon har gjort er å legge Lanceren med Limited Edition hvis man vill ha den. I gull (fake sådan)(var vel egentlig en spillside fra UK som hadde den gull versjonen...) Var det ikke snakk om at det var mulig å få tak i en slik i MP da? Altså bruke en gull lancer istedefor grå lancer? Endret 19. september 2008 av mX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 jo den er i Limited Ed til MP. men han mente nok life size lancer Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Kompis av meg sa han snakket med Game på Sandvika, som sa de bestiller inn mange Lancers fra Amazon.com som man får med om man forhåndsbestiller (eller kjøper special edition) husker ikke helt hva han sa.. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Og jeg som fikk joina xXZorXx-klanen Da blir det mye dreping i Gears Of War 2 ja!! xXZorXx will prevail Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Then you are my enemy! TC vc xXZorXx, let the fight begin bam bam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå