Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789

vell JEG brukte ikke saga,

men det betyr ikke at man er noob fordi man gjør det, bare fordi det er kjipt å bli eid av den,

hele gears opplevelsen er også med saga, og det inneberer litt taktikk fra begge sider når det gjelder bruk av sag.

hvis du ikke vill spille slik spillet er designet, kan du spille CS eller UT3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med det de siste folka har sagt nå..

Folk som klager og sier "ååå han bruukeer ACTIVE!!! :cry: "

Er da ikke noe galt i det at all! Ja, det er kanskje "LITT feigt" som noen sier, men det er en del av gamet og alle kan jo gjøre det! :D juhu...

 

Btw, har hørt at Shotgun skal fjernes fra start-våpnene? Stemmer dette? :(

Lenke til kommentar

Må faktisk si meg enig med med Boffen her ( :O )

 

En kan si at alle gameplayelementer som er med i spillet, er der av en grunn, og at ting som saga selvsagt kan brukes. En kan tenkte at siden Epic (f.eks) har implementert saga i spillet, så er det greit å bruke den, på likt nivå som haglen. Men da stoler du på en måte blindt på utviklerne, og legger på en måte til grunn at de er ufeilbarlige. Sannheten er at det kan godt være at balanseringsproblemer med våpen som Lanceren, fordi utviklerne ikke er mer enn mennesker, de kan gjøre feil. Ja, utviklerne tok med saga i multiplayer. Men det betyr ikke at det var en god idé!

 

Hvorvidt dette er en relevant diskusjon eller ei er et annet spm., da jeg tviler på at utviklere hører på denne typen kritikk av deres hjertebarn.

Lenke til kommentar
Er det ikke en slags føniks du har i avataren, Laland?

 

Edit: føniks m ubøy (fra gr 'purpurrød') i gr myt: fugl som levde 500 år, brente seg selv og stod opp igjen reise seg, stå opp igjen som en fugl f- (av asken)

 

Nå har du to kilder.

Vel.. Nå er det jo snart syv år siden sist gang den fuglen sto opp og skinte som en forbanna sol! (med egg av flammer, attpåtil!)

Får satse både på ordspill rundt et kapittet i Gissj 2, og at det blit tilfelle igjen med BK N&B.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Jeg MISLIKER folk som sier "ÅÅÅ DET ER EN DEL AV GAMET"

 

CARE

Spillet hadde vært mye bedre uten.

 

ja men da hadde det jo ikke vært Gears Of War,

da hadde det vært hvilket som helst tredjeperson skytespill.

hvorfor spiller du Gears da, hvis du ikke liker det som er i spillet?

Lenke til kommentar
En kan si at alle gameplayelementer som er med i spillet, er der av en grunn, og at ting som saga selvsagt kan brukes. En kan tenkte at siden Epic (f.eks) har implementert saga i spillet, så er det greit å bruke den, på likt nivå som haglen. Men da stoler du på en måte blindt på utviklerne, og legger på en måte til grunn at de er ufeilbarlige. Sannheten er at det kan godt være at balanseringsproblemer med våpen som Lanceren, fordi utviklerne ikke er mer enn mennesker, de kan gjøre feil. Ja, utviklerne tok med saga i multiplayer. Men det betyr ikke at det var en god idé!

Man sier ikke at utviklerne er ufeilbare, poenget er at alle har muligheten til å bruke motorsagen.

Lenke til kommentar
Jeg MISLIKER folk som sier "ÅÅÅ DET ER EN DEL AV GAMET"

 

CARE

Spillet hadde vært mye bedre uten.

 

ja men da hadde det jo ikke vært Gears Of War,

da hadde det vært hvilket som helst tredjeperson skytespill.

hvorfor spiller du Gears da, hvis du ikke liker det som er i spillet?

 

Fordi jeg liker spillet, men langt ifra alle aspektene av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...