Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dette her er jo ikke Epic sin skyld elelr noe slikt. Dette er Amazon.com som har klart å få inn noen lancere og selger det i USA. Kostnadene ved å skippe de over til Europa osv er nok for store i forhold til antall Lancere og kunder som kjøper i Europa. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Når dere tenker dere om, vil dere egentlig ha et plastikk-gevær? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Absolutt ikke. Av samme grunn til at jeg ikke vil ha en oppblåsbar dame. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Var nesten det jeg tenkte over også,, 10 dollar for et plastikk gevær, hva skal vi med det egentlig? Jeg vet det er LANCER OMFGZOR men,, vi er vel litt eldre en det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Absolutt ikke. Av samme grunn til at jeg ikke vil ha en oppblåsbar dame. Du vil ikke ha en oppblåsbar dame fordi du vil ha en oppblåsbar mann? Og du vil ikke ha plastikk-gevær fordi du vil ha plastikk-my little pony? drugiS is overtrøtt klokka 22:09. Win. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg vil i hvert fall ha: Baby born, baby booorn. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ja; jeg vil veldig gjerne ha ett plastikk gevær med innebygd motorsag lyd. Hvorfor? Jeg har Halo 3 hjelmen, og legger man lanceren sidelengs under den, hva ser det ut som har skjedd da? Nemlig. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hadde faktisk vært litt tøft,, om man tok en ekte motorsag og laga et skrått arr tvers over Master Chief hjelmen og satte Lanceren oppi.. xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Mhm. http://www.youtube.com/watch?v=DLQvropMZrk Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kjørbare flygende objekter Nei, nei, nei, og atter nei...det bør ikke være sant!!! Tatt fra første innlegg i tråden ^^På den tiden var jeg helt enig, men nå som vi vet dette er en Reaver i SP er jeg klar! Samme her, så lenge det ikke blir noe flyging i mp. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 DEAL selger spillet pr. idag for 345,- +29,- i frakt. Noen billigere, leverer DEAL på dagen?(Lanseringsdagen) Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 DEAL selger spillet pr. idag for 345,- +29,- i frakt.Noen billigere, leverer DEAL på dagen?(Lanseringsdagen) Det var ganske billig. Like billig som det er for omtrent alle nye spill i statene.(Ca $60) Men jeg finner ikke noen norske nettsider som selger limited edition. Skal vi ikke engang få det her i europa? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 absolutt.no, syntes det var ganske usansynelig at de ikke fikk inn LE, men de har ikke fått noe info fra selger. Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 absolutt.no, syntes det var ganske usansynelig at de ikke fikk inn LE,men de har ikke fått noe info fra selger. Dangit! Sjansen for at vi blir rævkjørt er sikkert høy hvis jeg kjenner amerikanske selskaper. Får vel bare håpe. Lenke til kommentar
Kløno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) mener zailor.no annonserer LE Sorry, var Special edition!(Hva no det skulle være) Endret 16. september 2008 av Kløno Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Allerede bestilt fra Amazon.co.uk.. vente nå.. *holde meg selv tilbake* Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) http://www.gametrailers.com/player/39998.html Samme lyddokumentar som på Live, men i HD. edit: i HD på pc, that is. Endret 16. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) mener zailor.no annonserer LESorry, var Special edition!(Hva no det skulle være) Er nok limited edition det der. De har bre skrevet Special i steden. Men faen så dyrt det skal være i norge. Over 750kr. I USA får de omtrent alle spill for ca 350 norske kr. Endret 16. september 2008 av YojimboVII Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Huffameg, nå ble det jaggu stopp rett før tusen poster.. Someone eager to do the honors? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå