Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har da ikke sagt noe annet jeg? ;)

 

Bare lager generelle planer andre kan forholde seg til jeg ^^

Aha, så du har ikke bestilt? :)

 

Jeg nekter å være den eneste her som ikke får spillet før de får inn neste forsyning i butikkene to uker senere.

 

Jeg har uansett bestemt meg for å få tak i spillet den 7. Selv om jeg må gjøre som i april da jeg omtrent dro de forhåndsbestilte GTA IV ut av hendene på mannen på EB games.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

watt? skarru ikke ha CE?

det er et must

 

venter på at AB skal legge den ut for forhåndsalg.

 

ABSOLUTTSPILL.NO hører dere det, få ræva igir!

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Kommer den hit til lands da? Hvis det er lanceren du tenker på, så mener jeg å ha hørt at den bare er for Amazon.com..
Lanceren er som du sier kun for Amazon.com, men Collectors Edition er jo fremdeles en større pakke.

 

 

Edit: Stupid anti-dobbelpost system. Det skal jo liksom slå sammen de to postene automatisk så lenge de blir postet innen 2 min etter hverandre :shrug:

 

Anyways, her er collectors edition.

 

96639-gears2specialstuff.jpg

 

- Collectible SteelBook™ DVD case

 

- “Beneath the Surface: An Inside Look at Gears of War 2,” a 48-page hardbound book including character profiles, exclusive concept art, and foreword by Design Director Cliff Bleszinski

 

- Bonus DVD including exclusive making-of-the-game video footage, design galleries with audio commentary by Epic Games, and promotional videos including the E3 2008 trailer, Rendezvous.

 

- An exclusive gold-plated Lancer Assault Rifle available during online play

 

 

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
(Hvis dere leser dette, jeg savner muligheten til å forhåndsbestille Banjo-Kazooie! :) )

Helt korrekt måte og sted å be AS om du kan værsåsnill få lov til å forhåndsbestille Banjo-Kazooie. Du er nærmest garantert svar fra dem nå

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ironi og Internett

 

Edit: Stupid anti-dobbelpost system. Det skal jo liksom slå sammen de to postene automatisk så lenge de blir postet innen 2 min etter hverandre :shrug:

Ikke når du quoter :)

 

Edit: WTF? Nå ble jo mine slått sammen, selv om jeg quota. Selfpwnd.

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar
nei tenker på denne:http://www.amazon.com/Gears-War-2-Limited-...5314&sr=8-2

AB.no har sagt at de får den inn.

 

Limited Ed var det...

Check mah post ;)

It's sitting on your posts face.

 

Hvis AB for den inn så syntes jeg det burde være mulig å oppgradere til den uten å kansellere ordren.. Vil ikke havne lenger bak i køen! :p
Bare å sende dem en mail det da. Evt bestille et eksemplar av Limited Edition i tillegg, når det blir mulig.

 

Da sender du ganske enkelt tilbake den versjonen du ikke vil ha når de dukker opp i posten.

Lenke til kommentar
Nuvel, har faktisk vært i PM kontakt med AB brukeren her på forumet, og det er jo ikke helt umulig at han bare ser innom en tur?;)

Så det heter AB nå altså, siden jeg sa AS? Javel... Bare vær sånn dere.

 

*berøre Laland* siden han har vært i PM-kontakt med teh allmighty AB-user.

 

Ooooh.. I ett spill som Gissj 2 er det jo ikke lett å se noen med gull på rifla heller, for det er så mange andre friske farger.. :)

Er det i det hele tatt vanskelig å se folk i Gissj? :hmm:

Endret av -drugiS-
Lenke til kommentar

ABsoluttSpill.. Kall det hva du vil, det er en nettbutikk forkortet til to bokstaver som begynner på A. Og i samtalens hete var det vel lett å forstå såpass? :)

 

*trekker seg forsiktig tilbake fra -drugiS- klamme hånd*

 

Edit: Nei, er vel aldri vanskelig, men det blir jo ikke mindre lett når man kommer med en 24 karats lancer heller ;)

Endret av Laland
Lenke til kommentar
PM'e Toman85, anyone? :wee:

Done ^^,

 

haha harry

"gold-plated Lancer Assault Rifle available during online play"

Så lenge den er gjennomført og skitten, og ikke ser ut som noe pimpa skvip fra Army of Two er jeg good for it! Men noe sånt skinnende, pimpa drit løper jeg ikke rundt med. Husk også at gull-Lanceren er "optional" og unlockes via en kode i dashboardet under "redeem code", så du MÅ ikke bruke gull-Lancer selv om man har Limited Edition. Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...