Gå til innhold

Gears of War 2-Kafeèn!


Anbefalte innlegg

Ny plan:

 

Torsdag: Besvime

Fredag: Svimeslått

Lørdag: Svimeslått

Søndag: Svimeslått

Mandag: Svimeslått

Tirsdag: FAEN!

 

Torsdag: Lete etter postbilen med min (eller noen andres) kopi med Gissj 2. Så spille det.

Fredag: Få vondt i magen på skolen. Da får du gå, uansett. Så spille det.

Lørdag: Gå igjennom campaign på hardcore.

Søndag: Gå igjennom campaign på insane.

Mandag: Være en gærning i multiplayer. Blokkere ut alt av utenfor-lyder.

Tirsdag: Mye det samme som mandag.

 

I win?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Torsdag: Lete etter postbilen med min (eller noen andres) kopi med Gissj 2. Så spille det.

Fredag: Få vondt i magen på skolen. Da får du gå, uansett. Så spille det.

Lørdag: Gå igjennom campaign på hardcore.

Søndag: Gå igjennom campaign på insane.

Mandag: Være en gærning i multiplayer. Blokkere ut alt av utenfor-lyder.

Tirsdag: Mye det samme som mandag.

 

I win?

Torsdag: Get game

Fredag: Empty stumach at school.

Lørdag: Get RROD.

Søndag: Steal friends Xbox.

Mandag: Get RROD.

Tirsdag: Kill self.

 

Win!

 

 

Og jeg som fortsatt har NAT problemer... :cry:
Ring din nettverksleverandør og forklar greia, de fikser det med ett tastetrykk.
Lenke til kommentar

Kan ikke ringe leverandøren..? Lyse, telenor etc.?

 

@Lakus, jeg har en feilrate på 0% i en vennekrets med 13 Xboxer! RROD er min siste bekymring!

 

*stirre på Xboxen med nervøse øyner*

 

Edit: @-drugiS-, drømmen er vel at Absoluttspill sender det slik at vi har en eller annen form for tilgang til det på torsdagen. Du så ikke listen min på toppen av siden? :p

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen.

 

hver gang jeg har bestilt på absoluttspill.no har jeg fått spillet 1 dag før release

Lenke til kommentar
Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen.
hver gang jeg har bestilt på absoluttspill.no har jeg fått spillet 1 dag før release

Men nå er vel også Gears 2 et litt større spill enn vanlig, så det å ikke holde datoer kan fort slå tilbake på butikken. Det er jo tross alt ikke lov å la kunden ha det i hendene før den gitte datoen.

 

Dude 1: Sjekk jeg har Gears 2!

Dude 2: Hvor fikk du det?

Dude 1: Websjappa #2 sendte det tidlig!

Websjappe #2: SCHEIZE!

Lenke til kommentar
Edit: @-drugiS-, drømmen er vel at Absoluttspill sender det slik at vi har en eller annen form for tilgang til det på torsdagen. Du så ikke listen min på toppen av siden? :p

Hvis jeg skal satse på å bestille fra absoluttspill, blir listen min sånn:

Torsdag: Aldri livet at jeg er så heldig å få det en dag for tidlig

Fredag: Posten kommer med spillet, men postkassen er for liten, så Pat må ta det med tilbake på postkontoret

Lørdag: Pat legger lapp i postkassen min om at jeg har en pakke på postkontoret

Søndag: Postkontoret stengt

Mandag: Siden jeg befinner meg under den magiske grensen på 18 år måtte jeg bestille i pappas navn. Desverre er pappa bortreist i et par dager, så jeg får ikke tak i legetimasjonen hans før på onsdag.

Tirsdag: Fortsatt ingen leg...

Onsdag: RROD

Lenke til kommentar

Drugis: FUCKING WIN!

 

Er en bruker her inne som er butikksjef hos absoluttspill elns, og han får jo spillene med en gang butikken får de på lager. De sender jo ut noen dager før release (normalt 2) og derfor har han/noen få spillet et par dager før release.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen.
hver gang jeg har bestilt på absoluttspill.no har jeg fått spillet 1 dag før release

Men nå er vel også Gears 2 et litt større spill enn vanlig, så det å ikke holde datoer kan fort slå tilbake på butikken. Det er jo tross alt ikke lov å la kunden ha det i hendene før den gitte datoen.

 

Dude 1: Sjekk jeg har Gears 2!

Dude 2: Hvor fikk du det?

Dude 1: Websjappa #2 sendte det tidlig!

Websjappe #2: SCHEIZE!

 

sant det men 1 dag er vell ikke så farlig.

men poenget er at absoluttspill sender ut spill f.eks på onsdag, så alle i norge får det på fredag, men siden jeg bor i Oslo får jeg det dagen etter, de som bor langt i nor kan det ta en dag til, så de får det på fredag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...