Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ny plan: Torsdag: Besvime Fredag: Svimeslått Lørdag: Svimeslått Søndag: Svimeslått Mandag: Svimeslått Tirsdag: FAEN! Torsdag: Lete etter postbilen med min (eller noen andres) kopi med Gissj 2. Så spille det. Fredag: Få vondt i magen på skolen. Da får du gå, uansett. Så spille det. Lørdag: Gå igjennom campaign på hardcore. Søndag: Gå igjennom campaign på insane. Mandag: Være en gærning i multiplayer. Blokkere ut alt av utenfor-lyder. Tirsdag: Mye det samme som mandag. I win? Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Og jeg som fortsatt har NAT problemer... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Fiks det nå mens du ennå har tid! Da kan me sjåes ånlaijn! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Torsdag: Lete etter postbilen med min (eller noen andres) kopi med Gissj 2. Så spille det.Fredag: Få vondt i magen på skolen. Da får du gå, uansett. Så spille det. Lørdag: Gå igjennom campaign på hardcore. Søndag: Gå igjennom campaign på insane. Mandag: Være en gærning i multiplayer. Blokkere ut alt av utenfor-lyder. Tirsdag: Mye det samme som mandag. I win? Torsdag: Get gameFredag: Empty stumach at school. Lørdag: Get RROD. Søndag: Steal friends Xbox. Mandag: Get RROD. Tirsdag: Kill self. Win! Og jeg som fortsatt har NAT problemer... Ring din nettverksleverandør og forklar greia, de fikser det med ett tastetrykk. Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Stefaren min hevder hardnakket av en eller annen grunn at vi ikke har service på linja vår, så har liksom ikke noe sted å ringe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Haha. Man bestiller liksom ikke service da, det er noe leverandørene rett og slett bare har. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Kan ikke ringe leverandøren..? Lyse, telenor etc.? @Lakus, jeg har en feilrate på 0% i en vennekrets med 13 Xboxer! RROD er min siste bekymring! *stirre på Xboxen med nervøse øyner* Edit: @-drugiS-, drømmen er vel at Absoluttspill sender det slik at vi har en eller annen form for tilgang til det på torsdagen. Du så ikke listen min på toppen av siden? Endret 15. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Haha. Man bestiller liksom ikke service da, det er noe leverandørene rett og slett bare har. Sier jeg også... :S edit: han sa at, siden nettet vi har er så billig (Telenor Adsl Turbo) så har vi ikke service på linja *eller noe* Endret 15. september 2008 av DragonsHeaven Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen.Fordi jeg sa det først, og alle vil være like kul som meg.(Og fordi det er en bitteliten sjangs for at man har det i posten på Torsdag) *stirre på Xboxen med nervøse øyner*I hear you! *empty gaze* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen. hver gang jeg har bestilt på absoluttspill.no har jeg fått spillet 1 dag før release Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen.hver gang jeg har bestilt på absoluttspill.no har jeg fått spillet 1 dag før release Men nå er vel også Gears 2 et litt større spill enn vanlig, så det å ikke holde datoer kan fort slå tilbake på butikken. Det er jo tross alt ikke lov å la kunden ha det i hendene før den gitte datoen. Dude 1: Sjekk jeg har Gears 2! Dude 2: Hvor fikk du det? Dude 1: Websjappa #2 sendte det tidlig! Websjappe #2: SCHEIZE! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Edit: @-drugiS-, drømmen er vel at Absoluttspill sender det slik at vi har en eller annen form for tilgang til det på torsdagen. Du så ikke listen min på toppen av siden? Hvis jeg skal satse på å bestille fra absoluttspill, blir listen min sånn: Torsdag: Aldri livet at jeg er så heldig å få det en dag for tidlig Fredag: Posten kommer med spillet, men postkassen er for liten, så Pat må ta det med tilbake på postkontoret Lørdag: Pat legger lapp i postkassen min om at jeg har en pakke på postkontoret Søndag: Postkontoret stengt Mandag: Siden jeg befinner meg under den magiske grensen på 18 år måtte jeg bestille i pappas navn. Desverre er pappa bortreist i et par dager, så jeg får ikke tak i legetimasjonen hans før på onsdag. Tirsdag: Fortsatt ingen leg... Onsdag: RROD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hvis Absoluttspill.no leser dette; vi lover å være helt stille alle sammen hvis vi får det en dag tidligere. Er det mulig å få spill tidligere hvis man jobber i en spillbutikk? Igjen, @-drugiS-; Endret 15. september 2008 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Drugis: FUCKING WIN! Er en bruker her inne som er butikksjef hos absoluttspill elns, og han får jo spillene med en gang butikken får de på lager. De sender jo ut noen dager før release (normalt 2) og derfor har han/noen få spillet et par dager før release. Endret 15. september 2008 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor maser alle om "get game" på torsdag? Sist jeg sjekket er release fredagen.hver gang jeg har bestilt på absoluttspill.no har jeg fått spillet 1 dag før release Men nå er vel også Gears 2 et litt større spill enn vanlig, så det å ikke holde datoer kan fort slå tilbake på butikken. Det er jo tross alt ikke lov å la kunden ha det i hendene før den gitte datoen. Dude 1: Sjekk jeg har Gears 2! Dude 2: Hvor fikk du det? Dude 1: Websjappa #2 sendte det tidlig! Websjappe #2: SCHEIZE! sant det men 1 dag er vell ikke så farlig. men poenget er at absoluttspill sender ut spill f.eks på onsdag, så alle i norge får det på fredag, men siden jeg bor i Oslo får jeg det dagen etter, de som bor langt i nor kan det ta en dag til, så de får det på fredag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Joda, tviler på at de er så veldig redde for represalier fra Microsoft eller Epic, da de i enkelte tilfeller ber posten om å ikke levere før den og den datoen. Det har iallefall jeg hørt, men det er jo mer enn nok av tilfeller med folk som får spill tidlig. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg liker ikke forhåndsbestillinger på slike spill.Plukker det opp fysisk i butikken, mye bedre Sviker. Jeg holder meg til planen og satser på å kjøpe over disk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Absoluttspill, dere markerer min kopi med Hello Kitty Online, dere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Sviker. Jeg holder meg til planen og satser på å kjøpe over disk.Har da ikke sagt noe annet jeg? Bare lager generelle planer andre kan forholde seg til jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå